728 x 90

روند افزایشی ابتلا به کرونا در خراسان رضوی و غافلگیری نظام

روند افزایشی ابتلا به کرونا در خراسان رضوی
روند افزایشی ابتلا به کرونا در خراسان رضوی

به‌گزارش تلویزیون آستان رضوی (رژیم) سه‌شنبه ۲۷خرداد رحیمی دبیر قرارگاه مرکزی دانشگاهی در مبارزه با کرونا درباره روند افزایشی ابتلا به کرونا در این استان گفت: «ابتلا به کرونا در خراسان رضوی دوباره روند افزایشی یافته است. هم‌اکنون علاوه بر مشهد شهرستانهای تایباد، تربت‌جام و بجستان و گناباد هم در وضعیت قرمز قرار دارند».

وی افزود: «در خصوص شهرستان تایباد هم با توجه به این‌که تعداد زیادی بستری اتفاق افتاده ما در چند روز اخیر تعدادی اتوبوس آمبولانس را اعزام کردیم و تعدادی از بیماران را از شهرستان تایباد منتقل کردیم به مشهد که یک مقدار بار درمانی شهرستان تایباد کاهش پیدا بکند.

هم‌چنین همکاران من و هم متخصص هم کادر درمانی تعدادی از مشهد اعزام شدند برای این‌که کمک کنند به شهرستان برای این‌که بار درمانی قابل‌تحمل باشد».

هم‌چنین هموطنی از خراسان روز سه‌شنبه۲۷ خرداد با ارسال دو فیلم از وضعیت قرمز در شهرهای خراسان رضوی خبر داد و گفت: «در حال حاضر جای ظرفیت بیمارستانهای تایباد، تربت‌جام و باخرز پر شده و وضعیت قرمز اعلام کرده‌اند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6a0d4dc6-37b2-4f94-a00b-0cad4c6c7463"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات