728 x 90

روضه‌خوانی رئیسی جلاد قتل‌عام بر سر قبر خمینی در سالمرگ دجال

سر قبر دجال -۱۳خرداد ۹۹
سر قبر دجال -۱۳خرداد ۹۹

آخوند رئیسی سردژخیم قضاییه جلادان روز ۱۳خرداد بر سر قبر خمینی در سالمرگ دجال گفت: امروز حقوق اولیه انسان در آمریکا نابود می‌شود! دنیا باید رفتار آمریکایی‌ها و حقوق مردم را ببیند!

جلاد قتل‌عام درباره هدایت کرونای ولایت توسط خامنه‌ای و فواید استکبار ستیزی با روضه‌خوانی گفت:

«اولین علت موفقیت ما در مبارزه با کرونا بدون تردید نقش هدایتهای رهبری بود مسائل پسا از کرونا که طبیعتاً مشکلاتی را ممکن است در رابطه با حوزه مسائل اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی داشته باشیم با توجه به رهنمودهای رهبری کار را بتوانیم انشاءالله دنبال کنیم.

مردم دنیا ببینند رفتار آمریکایی‌ها با حقوق مردم رفتار آمریکایی‌ها با مردم کشور خودشان چه برسد به مردم عالم این‌که فریاد امام... بلند شد نسبت به استکبار ستیزی به‌ویژه نسبت به آمریکا و همواره رهبری بر این تأکید دارند که نسبت به استکبار باید روحیه استکبارستیزی همیشه وجود داشته باشد ببینند چهره حقیقت استکبار را.

حقوق اولیه انسان در آمریکا دارد نابود می‌شود اما حقوقدانان و داعیه‌دار حقوق‌بشر فریاد بر نمی‌آورند که چگونه است که حقوق اولیه انسان در اینجا زیر پا گذاشته می‌شود امروز آمریکا دیگر نه به‌عنوان مدعی حقوق‌بشر به‌عنوان یک متهم باید محاکمه بشود در مجامع بین‌المللی دنیا چگونه حقوق اولیه انسان را زیر پا می‌گذارد و نابود می‌کند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2864e9d5-3798-41d1-b56d-b0bb79ea743e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات