728 x 90

روزنامهٔ حکومتی مستقل: به لاریجانی تکلیف شد به انتخابات بیاید

پاسدار لاریجانی
پاسدار لاریجانی

روزنامهٔ حکومتی مستقل روز دوشنبه ۲۷اردیبهشت فاش ساخت: غلامعلی جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی درباره کاندیداتوری علی لاریجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: چون با آمدن رئیسی همه دارند کنار می‌کشند و می‌رفت که فضای انتخابات سرد شود بنابراین برای آن‌که تنور انتخابات گرم‌تر شود به لاریجانی تکلیف شد که ثبت‌نام کند.

 

به گزارش سایت خانه ملت رژیم روز یکشنبه ۲۶اردیبهشت، برخی از اعضای مجلس ارتجاع در جریان دعواهای درونی در سیرک انتخابات به سرتیپ پاسدار لاریجانی حمله کردند.

ابراهیم عزیزی در توئیتر خود نوشت: لاریجانی در سودای رسیدن به پاستور متناسب با وزیدن بادها، گاهی به نعل می‌زند و گاهی به میخ!

​ منصورعلی زارعی کیاپی نوشت: لاریجانی خود مسبب وضع موجود است و جرم او در مصائب امروز کشور و مردم کمتر از حسن روحانی و اسحاق جهانگیری نیست.

عزت‌الله اکبری نوشت: لاریجانی با ۳دوره ریاست مجلس، همگام با روحانی از بانیان اصلی وضعیت کنونی معیشت مردم است. حقّاً همان روحانیجانی است.

 

روزنامهٔ حکومتی جمهوری اسلامی درباره شعبدهٔ انتخابات نوشت: آقایان کاندیداهای کلنگ به‌دست! این مملکت را خودتان به اینجا رسانده‌اید. آنچه در روزهای ثبت‌نام دیدیم از دعوا و نرده‌نوردی و تهدید تا متلک و تخریب و... بیشتر، ابزار جنگ و جدل و تعمیق چندگانگی و اختلاف بود. با این رویکردها نه تنها "بوی بهبود از اوضاع جامعه و کشور" نمی‌شنویم که شامه‌مان هم می‌سوزد از این "کباب‌پزانی" که راه‌انداخته‌اند حضرات! نیامده، کلنگ به‌دست شده‌اند( روزنامهٔ جمهوری – ۲۷اردیبهشت ۱۴۰۰).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6aa21624-9ded-49e1-8e85-12c130c760ea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات