728 x 90

روزنامه وردنزگانگ: نروژی ایرانی تبار مظنون به سو‌قصد در دانمارک چندین مورد نگهبان سفارت رژیم در اسلو بوده است

دستگیری مضنون توطئه تروریستی - آرشیو
دستگیری مضنون توطئه تروریستی - آرشیو

رسانه‌های نروژی، از وابستگی تروریست دستگیر شده وزارت اطلاعات رژیم آخوندی در دانمارک، به سفارت این رژیم در نروژ خبر دادند.

روزنامه وردنزگانگ ۱۴آبان ۹۷به‌نقل از منابع خود اعلام کرد: نروژی ایرانی تباری که متهم به کمک کردن به سرویس امنیتی رژیم جهت برنامه‌ریزی برای انجام سوءقصد در دانمارک است، در چندین مورد به‌عنوان نگهبان برای سفارت رژیم ایران در اسلو کار کرده است.

این روزنامه افزود: این مرد ۳۹ساله در چندین مورد به‌عنوان نگهبان در مراسم مختلف، برای سفارت رژیم ایران در نروژ به هنگام کار مشاهده شده و در آپارتمانی در نزدیکی این سفارت مستقر بوده است. به‌گفته برخی منابع وی همچنین مسئول وبسایت سفارت رژیم ایران از سال ۲۰۱۳تا ۲۰۱۶بوده است.

 

یادآوری می‌شود پس از افشای توطئه تروریستی رژیم ایران در دانمارک، وزیران خارجه پنج کشور اسکاندیناوی در نروژ با یکدیگر ملاقات کردند و با انتشار بیانیه مشترکی از اخبار مربوط به تلاش وزارت اطلاعات رژیم ایران برای انجام «سوءقصد» در خاک دانمارک شدیداً ابراز نگرانی کردند.

وزیران خارجه دانمارک، سوئد، نروژ، فنلاند و ایسلند همبستگی کامل خود را در این زمینه با «دوستان و متحدان» دانمارکی اعلام کردند.

همچنین مقامات این کشورها گفته‌اند که این موضوع را «به‌شدت» جدی تلقی می‌کنند و تأکید کردند که «این گونه اقدامات کاملا غیرقابل قبول است».

 

رژیم ایران فعالیت ترور را بیشتر می‌کند، یک مخالفت قوی، فوری است

روزنامه واشنگتن تایمز ۱۴آبان نیز در مطلبی به حمایت رژیم ایران از تروریسم در خاک اروپا و آمریکا نوشت، حملات تروریستی با حمایت دولت ایران بعد از ریاست‌جمهوری ترامپ افزایش یافته و این در حالیست که رژیم فاسد و جانی حاکم بر ایران به فشارهای واقعی که بر آن وارد می‌شود واکنش نشان می‌دهد چرا که دولت ترامپ برخلاف سیاست مماشات اوباما عمل کرده است...

شورای ملی مقاومت ایران این روند خطرناک را در جمعه گذشته طی مراسمی در واشنگتن با انتشار کتاب جدیدی تحت عنوان «ایران فعالیت ترور را بیشتر می‌کند» برجسته ساخت...

ایران قابل‌توجه‌ترین تهدید حیاتی معاصر است که آمریکا با آن مواجه می‌باشد و این در حالیست که ما بایستی کشتی کج شده مماشات و خیانت اوباما را هم راست کنیم.

یک مخالفت قوی علیه این تهدید، همراه با فهم این خطر، یک ضرورت فوریست.

 

 

وزیر خارجه دانمارک، اندرسن ساموئلسن نیز در پیام تویتری خود در ۱۵آبان پیرامون توطئه تروریستی رژیم ایران در دانمارک به مذاکره خود با وزیر خارجه آمریکا اشاره کرد و نوشت،همین الآن با وزیر پمپئو راجع به توطئه غیرقابل قبول ایران برای ترور در خاک دانمارک صحبت کردم.

حمایت آمریکا از واکنش دانمارک در این رابطه را تحسین کردم. دانمارک به‌دنبال پاسخ مشترک دوستان ارو پای غربی می‌باشد.

ما به نگرانیهای آمریکا در رابطه با ایران اذعان کردیم...

 

روزگار مماشات و سازش با رژیم ایران به پایان رسیده است

روزنامه الفجر مصر، ۱۳آبان ۹۷در مطلبی به قلم محمد سمیر پیرامون نقش مخرب سیاست مماشات با رژیم آخوندی، از جمله به‌نقل از پیام مریم رجوی نوشت، مریم رجوی رهبر مقاومت ایران گفت: روزگار مماشات و سازش آمریکا با رژیم آخوندها به زیان مردم و مقاومت ایران به پایان و تمام شده است.

رجوی با انجام توئیتی در ”توئیتر“افزود: ”آخوندها باید بحرانهای بیشتر در رژیمشان و قیامهای مردم ایران را انتظار بکشند“.

خانم رجوی خاطرنشان ساخت: ”مماشات با فاشیسم دینی، مهمترین عامل بقای رژیم و طولانی شدن درد و رنج مردم ایران در سه دهه گذشته بوده است. چشمها را بر نقض حقوق‌بشر، قتل‌عام زندانیان و سرکوب مقاومت توسط رژیم بستند و راه آن‌ را برای دستیابی به سلاحهای کشتار جمعی و صدور تروریسم و جنگ‌افروزی باز گذاشتند“.

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/73f3b640-046f-4a1f-80ed-7bc31303b617"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات