728 x 90

روزنامه همدلی: کیست که نداند خشم از شیوه اداره کشور می‌تواند اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی را رقم بزند

صیانت از کاربران فضای مجازی!
صیانت از کاربران فضای مجازی!

روزنامه حکومتی همدلی وابسته به باند مغلوب رژیم؛ در مقاله‌ای به تاریخ سه‌شنبه ۱۲مرداد سردمداران نظام آخوندی را از خشم مردمی که اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی را رقم بزند بر حذر داشته و می‌نویسد «اگر روند کشورداری به همین منوال پیش برود و مطالبات ملت در آن لحاظ نشود، بر خشم و عصبانیت مردم افزوده می‌شود و کیست که نداند خشم از شیوه اداره کشور می‌تواند اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی را رقم بزند».
این مقاله با اشاره به بخشی از سیاست‌های ویرانگر چهل سال حاکمیت چپاول می‌نویسد «اگر از مشکلات حاد اقتصادی، اجتماعی، محیط‌زیستی، عدم کنترل ویروس کرونا و مشکلات بی‌شمار در حوزه واکسیناسیون عمومی این ویروس - که هر یک به‌تنهایی می‌تواند یک کشور و ملتش را به نابودی بکشاند- صرف‌نظر کنیم؛ تصویب طرح ناقص، جنجالی و انتقادبرانگیز به‌اصطلاح «صیانت از کاربران فضای مجازی» از سوی نمایندگان مدعی انقلابی‌گری در مجلس، نمونه‌یی از اقداماتی است که ایرانیان را به‌شدت عصبانی کرده و نه فقط صدا، بلکه داد بیشتر آنان را درآورده است».


همدلی در ادامه با انذار از وقایع پیش رو؛ سردمداران را از بروز قیامهایی که در پیش است بر حذر می‌دارد و ادامه می‌دهد «اعتراضهای چند سال اخیر مانند دی۹۶، آبان۹۸ و همین اعتراضهای اخیر که از خوزستان شروع شد و به برخی از شهرها نیز تسری پیدا کرد، نتیجه بی‌تدبیری و تصمیمات نادرست مسئولان بوده که به عصبانیت و اعتراض مردم منجر شده است. بدیهی است اگر روند عصبانی کردن ملت از سوی مسئولان با همین سرعت پیش برود، این خشم و عصبانیت روزی دهان باز می‌کند و مشکلات حاد امنیتی را ایجاد خواهد کرد. هم‌چنان که بارها ایجاد کرده است».
مقاله‌نویس روزنامه همدلی در پایان وحشت و نگرانی اصلی خود از آلترناتیو مردمی را تحت عنوان «منافق» بیان کرده و ادامه می‌دهد «برخی از مسئولان حتی به مردم معترض، انگ «منافق» می‌زنند و آنان را مشتی منافق کامنت‌گذار می‌نامند. مسئولانی که گوشی برای شنیدن خواسته‌های مردم نداشته باشند و به اعتراضات مردم برچسب اغتشاش و به منتقدان انگ منافق، بزنند، در تنور عصبانیت و خشم ملت می‌دمند. خشمی که «گر» گرفته است و هر آن ممکن است شعله بکشد. روشن است مردمی که حس نادیده گرفته شدن و هیچ انگاشته شدن در آنان به‌وجود آید، ممکن است برای رسیدن به مطالباتشان ناچار شوند راههای دیگری را امتحان کنند؛ راه‌هایی که شاید همیشه مسالمت‌آمیز نباشد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1fb213e6-ede3-49b7-80d8-b5f313ceaa06"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات