728 x 90

روزنامه لوموند: همه نگران رسیدن یک موج جدید اپیدمی در پایتخت هستند

روزنامه لوموند
روزنامه لوموند

روزنامه لوموند چاپ فرانسه در مقاله‌یی درباره پنهان‌کاری رژیم در اعلام رسمی ویروس کرونا سه‌شنبه ۸اردیبهشت نوشت: خامنه‌ای...می خواست خیابان‌ها به‌مناسبت ۲۲بهمن پر از جمعیت باشد و عده زیادی در انتخابات دوم اسفند مجلس شرکت کنند. اما هیچیک از این خواستها تحقق نیافت و تنها بر شمار موارد ابتلا به ویروس کووید-۱۹ افزوده شد.

سرانجام دیگر انکار واقعیت غیرممکن شد و ویروس چنان در ایران منتشر گردید که این کشور به یکی از کانون‌های اصلی شیوع کرونا در نخستین هفته‌های پاندمی مبدل شد. شماری از مقامها یکی پس از دیگری به این بیماری مهلک مبتلا شدند. حکومت هم‌چنان ابعاد و تأثیرات اپیدمی را کم اهمیت جلوه می‌دهد اما ویروس کرونا به‌رغم وعده حسن روحانی...که ابتدا گفته بود مسأله ظرف مدت کوتاهی حل می‌شود، اما بعد از "‌‌ توطئه دشمن"‌‌ صحبت کرده بود، وارد زندگی روزمره ایرانیان شده است.

 

لوموند در ادامه افزود: در اوایل ماه مارس آشفتگی و سردرگمی کاملی حکمفرما بود. آیا باید زیارتگاه‌های مذهبی را باید بست؟ ارقام رسمی اعلام شده ضایعات و تلفات مورد اعتراض گسترده قرار دارد.

لوموند درباره تصمیم جنایتکارانه آخوند روحانی بر فرستادن مردم به کام کرونا افزود: انبوه جمعیت به خیابانهای تهران بازگشته و از این پس همه نگران رسیدن یک موج جدید اپیدمی در پایتخت در پایان ماه جاری هستند.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2a9a98bc-d768-4114-ab82-0cfac156a1b0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات