728 x 90

روزنامه حکومتی: همه دریافته‌اند شرایط بحرانی است و نمی‌توان منکر آن شد

تجمع اعتراضی در شهرهای میهن - آرشیو
تجمع اعتراضی در شهرهای میهن - آرشیو

آش شور بی‌تفاتی و ناکارآمدی دولت آخوند رئیسی چنان شور شده است که دیگر «ادبیات حامیان سیاسی رئیسی درباره او و دولتش به ناچار در حال تغییر» است.

روزنامه حکومتی همدلی ۲۹آبان با اعتراف به واقعیتهای سرسخت و اذعان به سیلاب بحرانهای مرگباری که نظام را فراگرفته است به پایان ماه عسل دولت آخوند رئیسی اشاره می‌کند و به‌نقل از محمدصادق کوشکی از باند خامنه‌ای نوشت: «دولت سیزدهم تا به الآن آن‌چنان کار خاصی را به آن معنا که تمامی مشکلات در حوزه اقتصادی حل کند انجام نداده است». اگر مدیران این دولت مثل مدیران دولت قبل عمل کنند و خود را عقل کل بدانند اولین اتفاق غرق شدن همه ما در کشتی‌ای که همه در آن هستیم خواهد بود».
همدلی نوشت: سخنان کوشکی نشان می‌دهد که همه اصول‌گرایان دریافته‌اند که شرایط بحرانی است و نمی‌توان منکر آن شد و چنان‌چه جدی گرفته نشود، نه‌تنها برای همه مردم بلکه برای حاکمان نیز دشواریهای جدی ایجاد خواهد کرد. همین هم باعث شده که این فعالان سیاسی که همیشه حامی حفظ وضع موجود بوده‌اند حالا چنین بی‌پرده لب به سخن باز کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2bfd101f-9dae-47ef-b48a-9af454c655cf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات