728 x 90

روزنامه حکومتی مستقل: سردار کف‌گیر به ته دیگ خورده، یک جای کار حکمرانی در کشور می‌لنگد

آخوند روحانی رئیس جمهور ارتجاع - خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع - آخوند رئیسی رئیس قضاییه جلادان
آخوند روحانی رئیس جمهور ارتجاع - خامنه‌ای ولی فقیه ارتجاع - آخوند رئیسی رئیس قضاییه جلادان

شکست سیاست خارجی رژیم و اذعان به بن‌بست نظام برای دور زدن تحریم‌ها در روزنامه‌های امروز بیشترین مطالب را به خود اختصاص داده است.
روزنامه مستقل خطاب به قالیباف رئیس مجلس ارتجاع با عنوان از ناصرالدین شاه تا قالیباف! نوشته است: «کاش با هر بار مرگ بر گفتن، سبد خانوار ایرانی پُرتر و سفره‌هاشان رنگین‌تر، تراز تجاری کشور مثبت‌تر و با هر بار مقاومت بیشتر ذخائر ارزی و پولی بانک مرکزی بیشتر می‌شد. کاش با آتش زدن پرچم دیگر کشورها، احترام (نظام) در جهان بیشتر می‌شد. ولی سردار کف‌گیر به ته دیگ خورده و روزی هزار مرتبه هم گلویمان را با شعار پاره کنیم و با تمام توانایی‌مان فریاد بزنیم، چیزی عوض نمی‌شود که نمی‌شود».

در ادامه این مطلب آمده است: «برای من جای سؤال دارد، نسبت مسئولان ما با ایران چیست و چرا در اقدامات، رفتارها و تصمیماتشان جای ایران و منافع ملی خالی است و چرا به ایران به‌عنوان یک نمونه آزمایشگاهی برای پیاده کردن شعارها و اهداف غیرملی می‌نگرند؟
ایران به هیچ‌وجه شرایط خوبی ندارد و این موضوع نه به احمدی‌نژاد مربوط است نه روحانی. اوضاع کنونی ایران، در همه ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، محیط‌زیستی و اجتماعی نتیجه یک سیاست غلط و حاصل تعریف نادرست از منافع ملی است.
کاش با آتش زدن پرچم دیگر کشورها، احترام ایران و ایرانی در جهان بیشتر می‌شد. ولی سردار کف‌گیر به ته دیگ خورده و روزی هزار مرتبه هم گلویمان را با شعار پاره کنیم و با تمام توانایی‌مان فریاد بزنیم، چیزی عوض نمی‌شود که نمی‌شود.
نه این‌که بعد از ۳۰سال شعار، ناگهان با دیدن رشد ژاپن به سراغ ژاپن اسلامی برویم و عاقبت ونزوئلای اسلامی بشویم. وقتی امروز خود را با امثال امارات متحده مقایسه می‌کنیم، یک نتیجه حاصل می‌شود، که یک جای کار حکمرانی در کشور من می‌لنگد.»

روزنامه حکومتی آفتاب یزد هم با اشاره به دود و دمهای حکومتی در مورد دور زدن تحریم‌ها از طریق قرارداد با چین نوشته است: «دستیابی به توافقی راهبردی میان پکن و تهران بر اساس واقعیات امروزی چالشهایی به ارتفاع دیوار چین را مقابل خود می‌بیند!».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d7fb0d83-9c08-4825-8bfa-47f73a910e20"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات