728 x 90

روزنامه حکومتی جوان: آمریکا بر «وین آغازنشده» گرد مرگ پاشید

مذاکرات وین
مذاکرات وین

روزنامه سپاه پاسداران (جوان) روز ۳۰آبان نوشت: در شرایطی که هفتمین دور مذاکرات هسته‌یی هفته آینده در وین شروع می‌شود، آمریکایی‌ها با اظهارات خود یأس و ناامیدی را به فضای مذاکرات تزریق می‌کنند که می‌تواند مذاکرات را قبل از شروع به بن‌بست بکشاند

روزنامه حکومتی فرهیختگان متعلق به ولایتی، مشاور خامنه‌ای روز ۳۰آبان در آستانه سفر مدیرکل آژانس، گروسی را مورد حمله قرار داد.

فرهیختگان نوشت: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی... هم‌راستا با کشورهای غربی و آمریکا سعی بر سیاسی کردن پرونده هسته‌یی ایران دارد تا از این طریق فشارهای بین‌المللی بر ما افزوده شود.

محمدجواد جمالی‌نوبندگانی عضو سابق مجلس رژیم چشم‌انداز مذاکرات وین را مبهم توصیف کرد و نوشت: آمریکا چند شرکت و برخی اتباع ما را تحریم کرده و تحریم شرکت ماهان را تمدید کرده است. جناح اروپایی برجام (هم) هر چه پیش می‌رویم مواضع تندتری می‌گیرند، حتی لودریان گفته است که شورای حکام باید علیه نظام بیانیه بدهد... به‌نظر نمی‌رسد با این دیوار بلند بی‌اعتمادی بین طرفین، موفقیت در مذاکرات نزدیک باشد.(روزنامه حکومتی جهان صنعت ۳۰آبان)

محمدقلی‌زاده کارشناس حکومتی نسبت به پیامدهای شکست مذاکرات هشدار داد و گفت: هرگاه گفتگوهای به بن‌بست برسد طرف‌های مذاکره‌کننده به سمت تهدید و گزینه‌های دیگر حرکت می‌کنند... گزینه‌های غیردیپلماتیک پیآمد جدی برای امنیت نظام و منطقه به‌دنبال دارد... امروز این خطر حس می‌شود. نمونه‌اش عربستان است که مذاکرات با ما را متوقف کرد، اگر مذاکرات ما با غرب به بن‌بست برسد... اجماع علیه ما سرعت خواهد گرفت. (روزنامه حکومتی ستاره صبح ۳۰آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e8f663e1-d61d-437c-8b28-d81d33e39d2c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات