728 x 90

روزنامه حکومتی جمهوری: تقدیس همسایه شمالی‌مان توسط عده‌یی خاص

تقدیس همسایه شمالی
تقدیس همسایه شمالی

روزنامهٔ حکومتی جمهوری روز دوشنبه ۲۳اسفند، سیاست خارجی رژیم در رابطه با روسیه را تقدیس روسیه نامید و نوشت: این روزها شاهد تقدیس همسایه شمالی‌مان روسیه توسط عده‌یی خاص هستیم. بکار بردن کلمه «تقدیس» درباره این جریان، به این دلیل است که کار آنها از تطهیر گذشته است.

این روزنامهٔ حکومتی وابسته به باند مغلوب می‌افزاید: «چه شده است که وزارت‌خارجه ما روشن و شفاف به ضربه‌ای که روسیه با تضمین‌خواهی اخیرش به مذاکرات برجام زده و آن را به بن‌بست کشانده اعتراض نمی‌کند و از وزیر خارجه تا سخنگو و تا مذاکره‌کننده ارشد برجامی همگی ترجیح می‌دهند در لفافه حرف بزنند و کاری نکنند که با تقدیس این همسایه شمالی‌مان منافات داشته باشد؟ سفیر روسیه در تهران هم که وقاحت را از حد گذرانده و به رسانه‌های ایرانی توصیه می‌کند از بکار بردن تجاوز نظامی ارتش روسیه به اوکراین خودداری نمایند و به جای آن از عنوان عملیات ویژه استفاده کنند. رسانه ملی ما هم که هنوز صلاح نمی‌داند تجاوز نظامی روسیه به اوکراین را در قالبی غیر از خبرهای اقدامات خیرخواهانه و اهداء کمکهای بشردوستانه روسیه! به مردم اوکراین مطرح نماید».

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/61a591fd-79d3-4db0-99cc-57f183fd06c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات