728 x 90

روزنامه حکومتی جمهوری: به جای آن که دشمن را مورد اعتراض و عتاب قرار دهند، دولت و رئیس‌جمهور را آماج تهاجم قرار داده‌اند

حمله روزنامه حکومتی جمهوری به جنتی
حمله روزنامه حکومتی جمهوری به جنتی

روزنامه حکومتی جمهوری در تاریخ ۲۵اردیبهشت ۹۷ با حمله به آخوند جنتی بدون ذکر نام وی نوشت: «در روزهای اخیر بعضی از نهادهای مهم حوزوی و حکومتی همصدا با تعدادی از رسانه‌های وابسته به یک جریان خاص، به جای آن که دشمن را مورد اعتراض و عتاب قرار دهند، دولت، رئیس‌جمهور و دستگاه دیپلوماسی خارجی کشور را آماج تهاجم قرار داده‌اند. درباره محتوای بعضی از این تهاجمات بهتر است چیزی نگوئیم زیرا بقدری سبک و خارج از منطق است که حتی مطرح کردن آن هم مایه سرافکندگی مهاجمان می‌باشد... از قدیم گفته‌اند حرمت امامزاده را باید متولی نگهدارد. ورود به بعضی مسائل، اصولاً از وظایف و شئون این قبیل نهادها نیست ولی تاکنون بارها دیده شده برخلاف این اصل، موضعگیری افرادی در این نهادها که خود را صاحب اختیار آن می‌دانند و نمی‌توانند از جهت گیریهای یک جانبه خودداری کنند موجب ضربه وارد شدن به اعتبارشان شده و اعتقاد و اعتماد مردم به آنها را کاهش داده است... در بیانیه رسمی یک نهاد مهم حکومتی از رئیس‌جمهور خواسته شود از مردم به‌خاطر انعقاد برجام، که یک پیمان مورد تأیید کل نظام است، عذرخواهی کند نه تنها انتقاد نیست بلکه بوی انتقام می‌دهد.

... طرفه این‌که مجموعه معترضان امروز دولت که برجام را بهانه‌یی برای انتقام گرفتن از رقیب سیاسی به‌خاطر شکستهایی که متحمل شده‌اند قرار داده‌اند، در تمام 8سال دوران دولتهای نهم و دهم که خود در ایجاد آنها سهیم بودند، نه تنها زبان به کوچک‌ترین انتقادی از رئیس آن دولتها نمی‌گشودند بلکه همواره در حال ستودن او نیز بودند، کسی که مسبب تمام تحریم‌ها و مشکلات پدید آمده برای کشور بود و برجام توانست بسیاری از آن مشکلات را برطرف کند.

جمهوری در خاتمه ضمن خط و نشان کشیدن برای باند رقیب می‌افزاید:

... اگر شما حضرات نمی‌دانید، خوبست بدانید که مردم این روزها سهم شما را در خروج آمریکا از برجام کمتر از سهم ترامپ نمی‌دانند و از شما می‌پرسند به کجا چنین شتابان؟ مشفقانه به این حضرات توصیه می‌کنیم مردم را بیش از این به خشم نیاورند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3ce8f639-76be-414b-8918-c34011a2f785"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات