728 x 90

روزنامه حکومتی: تصویب در «پشت درهای بسته» می‌تواند «رویکردی خطرناک» را به‌دنبال داشته باشد

فضای مجازی
فضای مجازی

ایمانی، کارشناس حکومتی به پیامدهای اجتماعی طرح محدودسازی فضای مجازی از سوی سردمداران حکومتی هشدار داد که تصویب آن در «پشت درهای بسته» می‌تواند «رویکردی خطرناک» را به‌دنبال داشته باشد.

وی با بیان این‌که طرح صیانت در شرایط کنونی کشور منجر به «آشفتگی افکار عمومی» خواهد شد گفت:... «اگر پیش از تصویب طرح‌هایی مانند طرح صیانت، اقناع عمومی صورت نگیرد، این طرح در نتیجه باعث آشفتگی افکار عمومی خواهد شد، سپس افکار عمومی این موضوع را به‌سرعت پایین اینترنت در چند هفته اخیر ربط می‌دهد و بر آن اساس نتیجه‌گیری می‌کند. .
اگر در جامعه با هر کدام از مردم صحبت کنید، هیچ‌کس نسبت به تصویب این طرح صیانت برداشت خوبی ندارد، یعنی در حال حاضر این طرح کارکرد ندارد، چون پشتوانه سرمایه اجتماعی ندارد. یک نکته قابل توجه هم وجود دارد، الآن چون خط‌مشی سیاسی دولت و مجلس نزدیک به هم است، هر کاری که مجلس کند، به‌پای دولت نوشته می‌شود...
ایمانی، کارشناس حکومتی به پیامدهای اجتماعی طرح محدودسازی فضای مجازی از سوی سردمداران حکومتی هشدار داد که تصویب آن در «پشت درهای بسته» می‌تواند «رویکردی خطرناک» را به‌دنبال داشته باشد.. (روزنامه حکومتی فرهیختگان ۴ اسفند).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a7258d5d-e923-4eea-9b24-3e3631dd71ff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات