728 x 90

روزنامه حکومتی: ایران در تاریک‌ترین نقطه مدیریت اقتصادی گرفتار شده است

بحران اقتصادی
بحران اقتصادی

روزنامه حکومتی جهان صنعت با تأکید بر ضرورت تن‌دادن رژیم به تعهدات برجامی نوشت: اگر چه برجام هم‌چون عصای موسی نمی‌تواند برای اقتصاد ایران معجزه کند، اما قطعاُ می‌تواند ممد حیات اقتصاد شود. در شرایطی که هر روزه تهدید مقامات تل‌آویو در حال افزایش است، ضرورت انجام مذاکرات نتیجه‌محور، مذاکره را دوچندان می‌کند. (روزنامه جهان صنعت رژیم ۱۹آذر)

این روزنامه درباره بحران اقتصادی رژیم نوشت: ایران در تاریک‌ترین نقطه مدیریت اقتصادی گرفتار شده و فرصت آزمون و خطای دوباره را از تصمیم‌گیران ربوده است. کارشناسان نسبت به خطرات تکرار خطاهای راهبردی گذشته هشدار می‌دهند و عدم ارائه دیدگاه منسجم برای اداره کشور را مرحله نخست از فروپاشی اقتصادی عنوان می‌کنند... .

این منبع می‌افزاید: در برهه کنونی شکاف دولت و ملت آن‌قدر زیاد شده که کم کردن این فاصله بسیار دشوار و یا حتی غیرممکن شده است. اقتصاد ایران درگیر ابرچالشهای متعددی شده و شدت و ضعف این ابرچالشها متفاوت است. یکی از ابرچالشها بحث ناترازی صندوق‌های بازنشستگی است. (روزنامه جهان صنعت رژیم ۱۹آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a13cde96-0965-4900-842b-f2675b4881b4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات