728 x 90

روزنامه حکومتی اعتماد: در این چهار دهه اختلاف و دودستگی و چنددستی در نظام، به تنه‌ای بدقواره و زمخت «شجره ملعونه» تبدیل شده است

سران رژیم آخوندی
سران رژیم آخوندی

روزنامهٔ حکومتی اعتماد روز ۲۵دی در مطلبی به‌شدت جنگ باندی در رأس رژیم آخوندی در طی چهار دهه اشاره کرد و نوشت: «در این چهار دهه هیچ روز و ماه و سالی بر نظام نگذشته که با هم دعوا و نزاع و اختلاف و دودستگی و چنددستی و بلوا و غوغا و یکدیگرزنی و تحریک و تبلیغ علیه یکدیگر نداشته باشیم».

اعتماد نوشت: «بذرهای نخستین نزاع و دعوا و اختلاف (در نظام) در سال‌های اولیه انقلاب، هر روز و هر ماه و هر سال رشد کرد تا به تنه‌ای نیرومند و سخت تبدیل شد. تنه‌ای بدقواره و سخت و ناهموار و زشت و زمخت که کل این «شجره ملعونه» از آب اختلافات و دشمنی‌های داخلی و دروغ و تهمت و شعارهای تفرقه‌افکنانه و دشمنی‌ساز، آبیاری می‌شد.

این درخت کهن (جدال داخل نظام) از بیرون هم سخت آبیاری می‌شد و دشمنان هم تا می‌توانستند به آن آب می‌دادند می‌دهند. اما کماکان در کارکرد کارپردازان سیاسی کشور، جز تشدید اختلاف و نزاع در گفتار و کردار مشاهده نمی‌شود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e42ada75-086b-4865-ab08-56616bd6180f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات