728 x 90

روزنامه حکومتی ابتکار: هم‌سویی اروپا با آمریکا امکان بیشتری را برای واشنگتن در سخت‌گیری علیه تهران فراهم کرده است

هم‌سویی اروپا با آمریکا
هم‌سویی اروپا با آمریکا

روزنامهٔ حکومتی ابتکار با بیان این‌که هم‌سویی اروپا با آمریکا امکان بیشتری را برای واشنگتن در سخت‌گیری علیه تهران فراهم کرده، نوشت: «تهران نیک می‌داند که واشنگتن و پایتخت‌های تروئیکای اروپایی به‌رغم همه ایرادها و انتقادهایشان به تل‌آویو، ریاض، ابوظبی و منامه، متحدان منطقه‌یی خود را با تهران معاوضه نخواهند کرد».(روزنامه حکومتی ابتکار ۱۴بهمن)

خبرگزاری قضاییه جلادان نیز نوشت: «بایدن هیچگاه اقدامی جدی جهت جبران بدعهدیهای ترامپ به‌عمل نخواهد آورد و هر گونه امیدواری نسبت به برجام صرفاً به سستی و امیدواری واهی در میان مردم و مسئولان منجر خواهد شد. تنها راه‌حل گذار از فضای سیاسی فعلی، انسجام حداکثری است».( خبرگزاری حکومتی میزان ۱۴بهمن)

روزنامهٔ حکومتی آرمان نوشت: «بایدن مانند زمان اوباما به‌دنبال یک اجماع جهانی برای گرفتن امتیازات از (نظام) است؛ اجماعی که در زمان ترامپ هرگز ایجاد نشد. اما بایدن برای آینده برجام و مذاکرات با ایران به‌دنبال این اجماع می‌گردد. او می‌خواهد پکیج‌ای Package از خواسته‌های حقوق‌بشری و مواضع نظام در منطقه را در آینده نیز مطرح کند. (روزنامه حکومتی آرمان ۱۴بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/976cfb01-0079-4901-b984-b7bc3d977f13"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات