728 x 90

روزنامه‌ ایندیپندنت: اسدالله اسدی مواد منفجره TATP را با یک هواپیمای اتریشی از تهران به وین برای عملیات تروریستی در گردهمایی مجاهدین منتقل کرد

اسدالله اسدی مواد منفجره TATP را با یک هواپیمای اتریشی از تهران به وین منتقل کرد
اسدالله اسدی مواد منفجره TATP را با یک هواپیمای اتریشی از تهران به وین منتقل کرد

روزنامه‌ ایندیپندنت عربی در شماره روز سه‌شنبه ۳تیر خود درباره جزئیات خنثی شدن توطئه تروریستی رژیم آخوندی علیه گردهمایی مقاومت ایران در پاریس نوشت:‌ «ایندیپندنت عربی» از جزئیات انتقال مواد منفجره ایرانی در داخل یک پرواز غیرنظامی از تهران به وین و به‌وسیله یک هواپیمای مسافربری اتریشی برای انفجار در پاریس مطلع شد که مقامات فرانسوی (این طرح را) خنثی کردند.

ایندینپدنت نوشت این جزئیات به سال ۲۰۱۸ برمی‌گردد که تهران یک انفجار تروریستی را در محل گردهمایی اپوزیسیون ایران در پایتخت فرانسه ـ پاریس ـ در سال گذشته طراحی کرده بود. قرار بود این طرح را یکی از نفرات اطلاعات رژیم ایران به‌نام اسدالله اسدی که از سال ۲۰۱۴ در سفارت ایران در اتریش کار می‌کرد، به مورد اجراء بگذارد.

اما بعد از آن که مقامات بروکسل یک زوج بلژیکی ایرانی‌الاصل را در حال ارتکاب جرم و در حالیکه مواد منفجره در خودروی آنها بود و به‌منظور وارد کردن این مواد به محل گردهمایی مجاهدین در مسیر پاریس بودند را بازداشت کردند، مقامات فرانسه این طرح انفجار را خنثی نمودند.

 

ایندیپندنت در ادامه  نوشت: اسدالله اسدی ۲۰ژوئن به تهران رفت و در آنجا مواد منفجره TATP شدید الآنفجار را که نیم کیلو وزن داشت تحویل گرفت و روز ۲۲ژوئن آنرا با هواپیمای مسافری خطوط هوایی اتریش پرواز شماره OS۸۷۲ از تهران به وین آورد به این صورت که آنرا در یک چمدان دیپلماتیک گذاشته و در محل بار ایرباس مدل A۳۲۰ که سوار بر آن شده بود آورد. این هواپیما ۲۴۰مسافر داشت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2ad87dc7-6a81-455f-8577-d337fddf1699"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات