728 x 90

روزنامه‌ایتالیایی لاوریتا: رژیم ایران ۷۰۰۰جان‌باخته را پنهان می‌کند اما راز پنهانتر مبتلایان می‌باشند

ویروس کرونا
ویروس کرونا

روزنامه‌ایتالیایی لاوریتا La verta’ روز ۲فروردین۹۹ در مقاله‌ای به پنهان‌کاریهای رژیم در ارائه آمار جانباختگان و مبتلایان بیماری کرونا در ایران پرداخته و می‌نویسد: «رژیم ایران ۷۰۰۰جانباخته را پنهان می‌کند اما راز پنهانتر مبتلایان می‌باشند».

 

در این مقاله آمده است:

«ریک برنان سخنگوی سازمان بهداشت جهانی برای عملیات اضطراری در خاورمیانه، گفت: آمار اعلام شده توسط دولت تهران می‌تواند فقط یک پنجم آمار واقعی مبتلایان و جانباختگان باشد. آمار واقعی توسط دانشجویان، پزشکان، پرستاران و از زندانها توسط دستگیر شدگان قیام آبان گذشته جمع‌آوری می‌شود. و هم‌چنین در زندانها جایی که بیش از ده‌هزار مخالف دستگیر شده در تظاهرات آبان گذشته محبوس هستند.

 

بیمارستانها، با کمبود تخت‌خواب، مشکل دارو، ماسک، لباسهای یکبار مصرف و سایر وسایل ایمنی برای پرستاران و پزشکان روبه‌رو هستند. یک تراژدی در حال گسترش تابوتهایی است که مستقیماً به گورستانها می‌روند و راز پنهانتر مربوط به مبتلایان است. مقام‌های حکومتی چگونه پاسخ می‌دهند؟‌آنها تا حد امکان سکوت و کوچک جلوه می‌دهند. حسن روحانی به دروغ گفت که "کشور در حال گذار از اوج بحران است.

 

حسن روحانی بر انکار ابعاد کرونا اصرار می‌ورزد. رهبری مقاومت ایران به اطلاع عموم رسانده که کمبود منابع مالی وجود ندارد. هزینه‌های قرنطینه در حقیقت می‌تواند از صدها میلیارد دلار که در نهادهای وابسته به پاسداران و مؤسسات متعلق به ولی‌فقیه وجود دارد، تأمین شود.

 

دولت تهران صدها هزار پرسنل نظامی را با چندین تیپ و ۱۸۰۰گشت موتوری بسیج کرده تا به مدت دو ماه در تهران و در شهرهایی با ریسک بالاتر،  نه برای اپیدمی، بلکه مهمتر از همه برای شورشهای احتمالی مردمی مستقر شوند. جوانان دانشگاه‌ها شعارهایی علیه رژیم مذهبی می‌دهند که مهمترین آن این است:‌ "آتش جواب خامنه‌ای است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d7b42011-97ba-4804-9e08-a483402d39a9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات