728 x 90

روزنامه الوطن بحرین: انیسه بومدین آرزو دارد رژیم ایران سرنگون شود و جای رئیس‌جمهور فعلی را زنی بگیرد که ایران را رهبری کند

انیسه بومدین
انیسه بومدین

روزنامه الوطن  چاپ بحرین نوشت:‌ انیسه بومدین، اسلام شناس و بانوی اول پیشین الجزایر آرزوی سرنگونی رژیم آخوندی در ایران را کرد. وی در اجتماعی که اپوزیسیون ایران در فرانسه ترتیب داده بود این اظهارات را بیان داشت.  وی گفت آرزو دارد که رژیم ایران سرنگون شود و جای رئیس‌جمهور فعلی را زنی بگیرد که ایران را رهبری نماید و این زن مریم رجوی رئیس شورای اپوزیسیون ملی مقاومت ایران است. 
الوطن افزود:‌ انیسه بومدین نقش اپوزیسیون ایران که با سرکوب رژیم آخوندی مقابله می‌کند را ستود و گفت این اپوزیسیون توانایی خود را طی سالهای اخیر اثبات کرده است. وی افزود:‌ «ما آنچه جریان دارد را دنبال می‌کنیم و تمام سختی‌هایی که آنها با آن مواجه بودند و هنوز هم تا امروز با آن مواجه هستند را می‌دانیم». وی به فدیههای سنگینی که اعضاء سازمان مجاهدین خلق تقدیم نموده‌اند اشاره کرد و گفت «آنها در شجاعت و استقامت و سازماندهی خارق‌العاده هستند» «تمام اینها تحسین ما را بر میانگیزاند». 
انیسه بومدین به تصمیمات برخی کشورهای غربی به‌خصوص قدرتهای بزرگ اشاره نمود که به میزان زیادی به منافع خودشان از حساب منافع خلقهای منطقه چسبیده‌اند و گفت آنچه در عراق و لیبی می‌گذرد نتیجه حسابهای اقتصادی کشورهای بزرگ است و در خاتمه پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران ایران را مخاطب قرار داد و گفت «امیدواریم که سال 2019 پای صحبت شما در تهران بنشینیم».
الوطن در پایان نوشت:‌ شایان ذکر است که شخصیتهای دیگر الجزایری به مخالفت با رژیم ایران شناخته می‌شوند مثل سید احمد غزالی نخست‌وزیر سابق الجزایر که در حال حاضر ریاست کمیته همبستگی عربی اسلامی با مقاومت ایران را به عهده دارد.  
 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9c5240b7-d93d-4275-93c3-1b6a328a4cbf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات