728 x 90

رودی جولیانی: دولت ایران سرنگون خواهد شد/خبرگزاری رویترز

رودی جولیانی
رودی جولیانی

رودی جولیانی وکیل شخصی ترامپ روز شنبه ۳۱شهریورماه گفت: «صبر مردم ایران طبعاً از این رژیم بسرآمده است، تحریمها جواب داشته‌اند. ارز ایران به ارزش صفر می‌رسد. اینها شرایطی هستند که به انقلابی موفق منجر می‌شوند».

وی که خبرگزاری رویترز صحبت هایش را انعکاس داد، همچنین افزود: تحریمهای آمریکا علیه ایران به یک درد و فشار اقتصادی منجر می‌شود که ممکن است نتیجه‌اش یک « انقلاب موفق» باشد که با اظهارات دولت که تغییر حکومت در تهران سیاست آمریکا نیست تفاوت دارد.

رودی جولیانی که در یک جلسه تحت عنوان قیام ایران که توسط سازمان جوامع ایرانی – آمریکایی که مخالف حکومت تهران است برگزار شده بود گفت «نمی‌دانم چه موقع آنها سرنگون خواهند شد اما قطعاً خواهد شد

دولت ترامپ در نظر دارد این تحریمها رژیم ایران را وادار کند برنامه اتمی‌اش را مهار سازد و در عین‌حال جنگ‌افروزیش در خاورمیانه را هم متوقف کند...

چندی پیش جان بولتون مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ خواهان یک کلان تغییر در رفتار این رژیم شد.

جولیانی قبلاً توصیه کرده بود که ازسرگیری تحریمها با هدف تغییر رژیم صورت می‌گیرند. در یک کنفرانس در ماه ژوئن که برای شورای ملی مقاومت ایران مستقر در پاریس سخنرانی می‌کرد گفت سیاست ترامپ آیت‌الله‌های ایران را خفه خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید:

فاکس نیوز: گردهمایی قیام ایران توسط بزرگترین اپوزیسیون ایران در نیویورک

تلویزیون فاکس‌ نیوز گزارشی از گردهمایی قیام ایران در مسیر آزادی در نیویورک پخش کرد. در این گردهمایی شخصیتهای برجسته آمریکایی و اروپایی از جمله رودی جولیانی شرکت کردند.

 

فاکس نیوز ۱مهر ۹۷:

شهردار رودی جولیانی به تهدیدی که از جانب رژیم ایران علیه جامعه جهانی اعمال می‌شود پرداخته و رژیم تهران و سرکوب بیرحمانه اپوزیسیون را محکوم کرد و گفت این رژیم جایی در جهان متمدن ندارد.

این در حالی است که رهبران جهان از جمله دونالد ترامپ برای شرکت در مجمع عمومی سالانه ملل ‌متحد در نیویورک آماده می‌شوند.

خبرنگار فاکس‌ نیوز جکی هینریچ از منهتن جایی که شورای ملی مقاومت ایران گردهمایی تشکیل داده گزارش می‌کند:

شهردار جولیانی سخنرانی خود را کمی پیشتر به پایان برد و در حالی که رژیم ایران را آشفته می‌کرد به شوخی گفت شاید اگر او به اندازه کافی حرفهای بدی در مورد آنها گفته بود او را در لیست ترور می‌گذاشتند!

این جریانها قبل از سفر روحانی به نیویورک صورت گرفته است.

 

جولیانی:‌ بدون تغییر رژیم ایران صلح در خاورمیانه محقق نمی‌شود

خبرنگار فاکس نیوز: ‌ دولت ترامپ از مردم ایران حمایت کرده است و وکیلٍ ترامپ رودی جولیانی در جلسه امروز سخنران اصلی بود.

ما قبل از سخنرانی جولیانی با او گفتگویی داشتیم. او گفت بدون تغییر رژیم صلح در خاورمیانه محقق نخواهد شد.

رودی جولیانی: این(رژیم) آمریکاییان را بیرحمانه کشته است، حملاتی در اروپا انجام داده است و اکنون هم تلاش می‌کند حملاتی انجام دهد. من می‌گویم رژیم ایران خطرناک‌ترین گروه در جهان است.

 

 

سخنرانی شهردار رودی جولیانی در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

خیلی متشکرم. خیلی عالی است که به اینجا برگشتم در زمانی که هم اهمیت زیادی دارد و هم همه ما نسبت به دفعات قبل که اینجا بودیم امیدوارتر از گذشته هستیم. فکر می‌کنم اکنون خیلی واقعی‌تر می‌توانیم پایان رژیم را ببینیم. ما این را می‌بینیم، چون قبلاً آن را در کشورهای تحت‌ستم دیگر تجربه کرده‌ایم. وقتی مردم هر روز به خیابانها می‌ریزند، و در خیابانها روزانه تظاهرات می‌کنند، همان‌طور که در ۱۴۲شهر ایران کردند، همان‌طور که چند روز قبل در تهران تظاهرات کردند، وقتی این کار را ادامه می‌دهند، به‌رغم سرکوب شدید، به‌رغم ضرب ‌و شتم شدید، به‌رغم دستگیریهای گسترده یا به‌رغم این‌که بسیاری کشته می‌شوند، اما بر تعداد آنها افزوده می‌شود و گسترش و تداوم پیدا می‌کند؛ تا جایی‌که اکنون رژیم را تهدید به سرنگونی می‌کنند. وقتی چنین می‌شود، آزادی در راه است. این می‌توانست قبلاً اتفاق بیفتد، می‌توانست ۸یا ۹سال پیش در قیام ۸۸اتفاق بیفتد، قیامی که دولت من بی‌شرمانه به آن پشت کرد. شرم بر آن دولت. اما این بار، وقتی که قیام در ماه دسامبر و ژانویه شروع شد، چند ماه پیش، رئیس‌جمهور آمریکا که با جنجالهای زیادی مواجه است که آیا خوب است توئیت کند یا نه، تلفن کوچکش را درآورد و توئیت کرد و از تظاهر کنندگان حمایت کرد.

من به کشورهایی که به حمایت از رژیم ایران ادامه می‌دهند و با آن معامله می‌کنند، می‌گویم که وقتی با رژیم ایران معامله می‌کنید، برای رژیمی قیمت می‌دهید که زنان را از حقوقشان محروم می‌کند، کودکان را از حقوقشان محروم می‌کند، مردم را به‌قتل می‌رساند به‌خاطر این‌که مذهب دیگری دارند، چگونه می‌توانید چنین کنید؟ پس فرق شما با تروریستها چیست، وقتی که به آنها پول می‌دهید؟ و این رژیم را پشتیبانی می‌کنید؟ گروه‌های زنان به‌طور خاص، در سراسر جهان، باید خواستار توقف معامله شرکتها با این رژیم شوند، باید تحریم شوند و ما باید معامله با آنها را متوقف کنیم. همه ما می‌دانیم که اقتصاد ایران در حال سقوط آزاد است، در حال محو شدن است.

ما عکس مردی را دیدیم که نوشته‌‌یی را بلند کرده بود و می‌خواست که کلیه یا کبد خود را به ۵۰۰دلار بفروشد، این دولت در آستانه سرنگون شدن است. چیزی که الآن باید انجام دهیم، این است که ارادهٔ خود را از دست ندهیم. باید مصمم‌تر باشیم. الآن زمان آن رسیده که فشار جدی را وارد کنیم.

خدا را شکر که رئیس‌جمهور من که الآن می‌توانم به او افتخار کنم، به آن توافق اتمی خطرناک با (رژیم) ایران پشت کرد، به آن نه گفت.

ما با بزرگترین دولت حامی تروریزم معامله نمی‌کنیم. ما تحریمها را مجدداً برقرار می‌کنیم. همه می‌گفتند وقتی آمریکا معامله با ایران را متوقف کند، اما تمامی اروپا معامله با ایران را ادامه دهند، مؤثر نیست. آنها هم باید شرم کنند.

وقتی بزرگترین قدرت اقتصادی تاریخ جهان، معامله با کسی را متوقف کند، نتیجه‌اش چنین فروپاشی اقتصادی است که می‌بینیم و این وضع بدتر هم خواهد شد، چون من تضمین می‌دهم که تحریمها بیشتر و بیشتر خواهد شد، این رئیس‌جمهور قصد ندارد به رزمندگان آزادی پشت کند.

در اینجا ما دولتی را با دولتی که نمی‌شناسیم جایگزین نمی‌کنیم. شما یک آلترناتیو دارید، آلترناتیوی دارید که زیرساختی مستحکم دارد، با ۱۲اصل: دموکراسی، حقوق‌بشر، ایران غیراتمی، جدایی دین از دولت و حفاظت از حقوق زنان و همه اقلیت‌ها. خدای من، به‌نظر می‌رسد که این یک دموکراسی تمام‌عیار است. این آن چیزی است که شورای ملی مقاومت نماینده آن است. این آن چیزی است که خانم رجوی آن را نمایندگی می‌کند و این آن چیزی است که شهیدان شما برای آن جان باختند. دوران مماشات تمام شده است. مماشات‌گران خود را در برابر تاریخ شرمنده خواهند یافت.

زمان برخاستن در مقابل این قلدرها و قاتلان و دزدان فرا رسیده است. هرگز فراموش نکنید که حکومت ملایان ربطی به دین و مذهب ندارد. این حکومت چپاول است. علت این‌که اقتصاد ایران در حال سقوط آزاد است، در حالی‌که مقدار زیادی پول به آن داده شد، این است که این پول را دزدیدند. این پول صرف نیازهای مردم نشد. مردم ایران باید به ملاها و به آیت‌الله‌ها بگویند میلیاردها دلاری که دزدیدید را پس بدهید.

دستاوردهای شما چه بوده است؟ دست‌آوردهای شما به‌رغم همه فشارهایی که روی شما وجود داشته چه بوده است؟ از زمانی که من و همه همکارانم در آمریکا با شما کار می‌‌کنیم، ما جنگی را در سراسر جهان پیش بردیم تا برچسب غیرعادلانه تروریسم را در آمریکا، انگلستان و اتحادیه اروپا کنار بزنیم. حالا این برچسب از بین رفته است و اکنون به شما به‌عنوان مدافعان حقوق‌بشر می‌نگرند و این آن چیزی است که شما هستید، ما در این جنگ پیروز شدیم. افراد ما در عراق در محاصره بودند. ولی نهایتاً آنها را به آزادی در آلبانی رساندیم و من از دولت آلبانی تشکر می‌کنم. من امسال آنجا بودم. مکانی بسیار دیدنی است. امید بزرگی برای آینده ایران است.

شما توانستید کانونهای شورشی را در سراسر ایران تشکیل دهید. این تظاهراتها تصادفی نیستند. این تظاهراتها محقق می‌شوند زیرا همآهنگ شده‌اند، برخلاف قیام ۸۸. این همآهنگی توسط بسیاری از افراد ما در آلبانی و بسیاری از افراد ما در اینجا و سرتاسر دنیا انجام می‌شود و پیام آن این است که ما دارای یک آلترناتیو هستیم. چقدر ایران جای بهتری خواهد بود اگر به‌جای یک آخوند دیکتاتور قاتل، به‌عنوان چهره ایران، چهره ایران یک زن شجاع باشد، در کشوری و در منطقه‌‌یی از جهان که تاریخچه رفتارهای غیرانسانی با زنان دارد. و این زن شجاع، نماد ایران مدرن و آزاد خواهد بود. آیا چنین خواهد شد؟ بله، کی خواهد بود؟ همین الآن، و من می‌خواهم سال آینده در همین زمان، این گردهمایی را در تهران داشته باشیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fe130931-bb7e-4e5e-bf9b-8c330360652c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات