728 x 90

روحانی: موج چهارم در دو استان آغاز شده

پر شدن تختهای آی سی یو
پر شدن تختهای آی سی یو

آخوند روحانی روز ۱۴فروردین در جلسه ستاد حکومتی کرونا باز هم تقصیر را به گردن مردم انداخت و گفت: مجموعه‌ٔ خریدِ شب عید و رفت و آمدها و ایام عید و سفرها، مجموعاً ممکن است ما را دچار مشکلی کند و موج چهارم در دو استان آغاز شده و در برخی استانها هم اگر مراعات نشود، ممکن است وارد این موج بشویم.

ما در این یکی دو استانی که الآن جهش چهارم را مشاهده می‌کنیم که شروع شده مثل یک خط مستقیم دارد می‌رود بالا اصلاً انحناء ندارد کج نیست خط مستقیم است خط مستقیم وقتی می‌رود بالا معنای این هست که چقدر خطرناک است و چه مقدار آلودگی را سریع پخش می‌کند... . مسأله تجمعات و دورهمی هم‌چنان به‌عنوان یک خطر ما باید... بکنیم به‌هرحال هنوز که ما خلاص نشدیم ویروس جهش‌یافته هم در جامعه ما الآن دارد شایعه می‌شود!... هر وقت مردم عادی‌انگاری کردند این ویروس را دست کم گرفتند احساس کردند مشکل تمام شده دیگر مشکلی نیست ما با یک معضل بسیار بزرگی مواجه شدیم.

 

پر شدن همه تختهای «آی سی یو» بیمارستان هزار تخت خوابی تهران

خسرو صادق نیت رئیس بیمارستان هزار تخت خوابی تهران گفت: به‌علت افزایش ابتلا به کرونا، میزان مراجعه، بستری و فوتی بیماران کرونا افزایش یافته و همه تختهای «آی سی یو» بیمارستان نیز پر شده است.

وی افزود: در روزهای اخیر ورود بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان به شکل چشمگیری افزایش یافته است. نه تنها ورودی بیماران کرونا افزایش یافته بلکه میزان بستری این بیماران و نیز میزان فوتیهای ناشی از این بیماری در این بیمارستان که بزرگترین بیمارستان کشور است، روند صعودی داشته است (خبرگزاری حکومتی ایرنا ۱۴فروردین).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/daa78f29-648c-4cf6-8406-c1260b5d8fe7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات