728 x 90

روحانی در رکوردهای منفی، رکورد زد

بحران اقتصادی در ایران
بحران اقتصادی در ایران

اقتصاد نابسامان ایران که هیچ کورسویی برای تغییر مثبت در آن متصور نیست و چند سالی است هیچگونه ظرفیتی در این زمینه در آن دیده نمی‌شود، رسانه‌های رژیم هم از این وضعیت به فغان آمده‌اند و دیگر نمی‌توانند آنرا بزک کنند.

روزنامه حکومتی مشرق روز جمعه ۱۴شهریور به این‌که روحانی در رکوردهای منفی رکورد زده است اعتراف کرد و نوشت: «طولانی‌ترین رشد اقتصادی منفی سه دهه اخیر در دولت روحانی رقم خورد. در دولت دوازدهم، اقتصاد کشور به مدت ۸ فصل متوالی با رشد منفی مواجه شده است.»

مشرق نوشت: «گزارش مرکز آمار نشان می‌دهد در دولت دوازدهم، اقتصاد کشور به مدت ۸ فصل متوالی با رشد منفی مواجه شده که این برای اولین بار است که در سه دهه اخیر چنین دوران طولانی رشد منفی اقتصادی در کشورمان به‌وقوع پیوسته است.

هم‌چنین بر اساس گزارش مرکز آمار، از ابتدای دهه هفتاد شمسی تاکنون، کشورمان در ۳۰ فصل با رشد اقتصادی منفی همراه شده است که ۱۲ فصل آن در دولت روحانی (۴ فصل در دولت یازدهم و ۸ فصل در دولت دوازدهم) رخ داده است.»

این روزنامه حکومتی آب پاکی روی دست آخوند روحانی و سیستم اداره کننده اقتصاد مملکت ریخت و به دولت بعدی نصیحت کرد که مواظب حرفهایشان باشند و نوشت: «با این عملکرد فاجعه‌بار، توصیه می‌شود مقامات دولت دوازدهم در اظهارنظرهای خود خطاب به منتقدان، دقت بیشتری کنند. ضمن آن‌که با این کارنامه منفی، توصیه آقای روحانی برای مقایسه عملکرد دولتش با دولت قبل هم قطعاً به ضرر وی تمام خواهد شد.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3ab9b0fc-c76f-4ccf-8dad-ef1190ed94e5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات