728 x 90

روحانی: دولت جدید آمریکا با واقعیت ایران فاصله دارد

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی روز ۱۲فروردین با اشاره به شرایط سخت اقتصادی درباره لغو تحریم‌ها آمریکا با ناامیدی گفت: «آمریکایی‌ها نفهمیدند و از این فرصت طلایی نتوانستند استفاده کنند امروز و فردا می‌کنند و پیام‌هایی که ما داریم گزارشهایی که ما داریم باز هم نشان این هست که این دولت جدید هم خیلی با واقعیت ایران فاصله دارد».

وی گفت: «دوران جنگ است جنگ همیشه من گفتم در جنگ ما مجروح داریم در جنگ ما مشکلات داریم در جنگ ما بمباران داریم در جنگ ما تخریب داریم در جنگ ما سختی داریم جنگ است جنگ اقتصادی است و دشمنان این جنگ را به ما تحمیل کردند».

آخوند روحانی گفت: امروز در این شرایط بسیار خوبی که رهبر معظم انقلاب به صراحت اعلام کردند گفتند اگر آمریکا تحریم هایش را بردارد ما به تمام تعهدات‌مان برمی‌گردیم یعنی یک معامله برد-برد برای منطقه و جهان و آمریکایی‌ها نفهمیدند و از این فرصت طلایی نتوانستند استفاده کنند امروز و فردا می‌کنند و پیام‌هایی که ما داریم گزارشهایی که ما داریم باز هم نشان این هست که این دولت جدید هم خیلی با واقعیت ایران فاصله دارد.

آنهایی که امروز می‌گویند آمریکا اول باید آغاز کند یا ایران باید آغاز بکند به این نکته توجه کنند که یک سال ما به تنهایی بار برجام را بر دوش گرفتیم در دو سال بعد هم بار عمده برجام بر دوش ما بوده همه آنهایی که امروز دارند در دنیا می‌گویند بالاترین توافق سیاسی برجام است و همه افتخار می‌کنند به برجام! بدانند که بار سنگین این بر جام بر دوش ملت بزرگ ایران بوده است.

امروز نوبت پنج به اضافه یک هست آنها بیایند به وظیفه خودشان در این شرایط عمل کنند اما بدانند هر روز تأخیر به ضرر آنهاست. (تلویزیون شبکه خبر رژیم۱۲ فروردین).

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a64c6090-106e-429e-a8f3-e625fa58cfd4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات