728 x 90

روحانی و خالی کردن دق دل علیه مجاهدین

آخوند حسن روحانی
آخوند حسن روحانی

آخوند روحانی رئیس‌جمهور بانکدار مرکزی تروریسم که رژیمش نخستین حامی تروریسم در دنیای امروز شناخته شده است در غرقاب تحریمها و در پی شصت و پنجمین محکومیت در ملل ‌متحد به‌خاطر نقض وحشتناک حقوق‌بشر در ایران، بار دیگر فرصت را در یک روضه‌خوانی و فرافکنی مسخره برای خالی کردن دق دل علیه مجاهدین مغتنم شمرد.

 

آخوند روحانی در یک شوی مضحک و محقر ضدتروریستی که پاسدار علی لاریجانی در تهران به‌راه انداخته است گفت:

جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان بزرگترین قربانی تروریسم، از بدو تأسیس تا کنون با این پدیده شوم مواجه بوده و از این بابت متحمل خسارات جانی و مالی سنگینی شده است. (ترانزیشن) شهادت بیش از ۱۷۰۰۰تن از مردم عادی در طول ۴۰سال گذشته به‌دست گروه‌های تروریستی که هم اینک متأسفانه در اروپا و آمریکا تحت حمایت دولتهای غربی

وقتی تجارت چین را در تنگنا می‌گذارند، همه ما زیان می‌بینیم.... هرگاه روسیه را تهدید کنند، ما هم امنیت خود را در مخاطره می‌بینیم؛ آنگاه که ایران را تحریم می‌کنند، همه ما را از مواهب تجارت بین‌المللی، امنیت انرژی و توسعه پایدار بیبهره می‌سازند.

 

آخوند روحانی همچنین به شاخ و شانه کشیدن و تهدیدات میان تهی علیه کشورهای غربی پرداخت و گفت: ما از غربی‌ها انتظار نداریم که سهم‌شان را در ازای امنیت و ثباتی که برای آنها تأمین کرده‌ایم، بپردازند اما بدانند که با تحریم ایران، به توانایی ما برای مبارزه با مواد مخدر و تروریسم آسیب می‌زنند. به تحریم‌کنندگان هشدار می‌دهم اگر توانایی‌های ما در مبارزه با مواد مخدر و تروریسم در خاستگاه آنها ضربه‌ای ببیند؛ شما نخواهید توانست از زیر آوار مواد مخدر، پناهجویان و بمبها و ترورها به سلامت خارج شوید.

 

رئیس‌جمهور درمانده ارتجاع رو به سقوط در ایران، هزل و ابتذال آخوندی را با اعلام دنیای پساآمریکایی به منتها درجه رساند و گفت: از همین روست که من اشتیاق جمهوری اسلامی ایران را به مشارکت در ساختن منطقه قوی‌تر اعلام کرده‌ام؛ ....

منطقه قوی‌تر؛ نه محصور در جغرافیایی معین بلکه چراغ راهنمای ما در پیشگاه ورود به دنیای پساآمریکایی است.

 

پاسدار علی لاریجانی رئیس مجلس آخوندی ۱۷آذر۹۷ نیز در شوی مسخره‌ای که به راه انداخته بود در توجیه دخالتهای جنایتکارانه رژیم برای حفاظت از بشار اسد و کشتار مردم سوریه گفت:

جمهوری اسلامی چه در مسأله سوریه که با درخواست دولت سوریه به کمک آنها شتافت و چه در عراق که به‌ درخواست دولت عراق به کمک آنها شتافت تا مسأله تروریسم را در آنجا از بین ببرند این وظیفه را نسبت به همه جای دیگر احساس می‌کند و استقبال می‌کند از این ساختارهای منطقه ای.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e8f27d49-0526-4991-9b47-2be0962d9c36"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات