728 x 90

علم‌الهدی و رئیسی با روحانی در مشهد دیدار نکردند

روحانی - علم الهدی - رئیسی
روحانی - علم الهدی - رئیسی

روزنامه حکومتی اعتماد روز دوشنبه 17اردیبهشت با عنوان علم الهدی و رئیسی با روحانی دیدار نکردند  به درگیری باندی در نظام آخوندی اعتراف کرد و  نوشت:‌ « سفر استانی روحانی به خراسان رضوی و مشهد مرکز این استان، مورد پسند مخالفان او قرار نگرفته است تا جایی که بعد از گذشت نصف روز از حضور روحانی در مشهد خبری از دیدار و یا استقبال احمد علم‌الهدی امام جمعه این شهر با روحانی منتشر نشده است و همزمان با این سفر، تولیت آستان قدس رضوی هم ترجیح داده از نمایشگاه کتاب در تهران بازدید کند».

روزنامه حکومتی اعتماد افزود:‌ ابراهیم رئیسی، رقیب انتخاباتی حسن روحانی، طی ماه‌های گذشته اظهارات تندی علیه  روحانی داشته است. رئیسی گفته خدا لعنت کند کسی را که شبهه مالیات ندادن آستان قدس رضوی را در افکار عمومی مطرح کرد. کنایه تند او به سخنان حسن روحانی در مناظره‌های تلویزیونی بود.

این  سخنان رئیسی در حالی است که علم‌الهدی امام جمعه مشهد و پدر همسر رئیسی طی ماه‌ها و سال‌های گذشته انتقادات تندی را علیه روحانی مطرح کرده است. 

به نوشته روزنامه حکومتی اعتماد در سفرهای استانی قبلی روحانی  به مشهد، علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی به استقبال و دیدار او رفته بود اما امسال بعد از گذشت یک روز از حضور روحانی در خراسان رضوی و همچنین یک نصف روز در مشهد خبری از دیدار و مهمان‌نوازی رئیسی از رقیب انتخاباتی خود و علم‌الهدی از  روحانی نیست. روحانی  صبح روز دوشنبه مترو مشهد را بدون حضور دو مقام مهم مشهد افتتاح کرد و بعد در جلسه شورای اداری، توسعه و برگزیدگان و افتتاح پروژه‌های اقتصادی و زیربنایی استان خراسان رضوی سخنرانی کرد در حالی‌که رئیسی و علم‌الهدی ترجیح دادند حضوری نداشته باشند. اما نکته  مهم‌تر این است که حسن روحانی از صبح  روز دوشنبه در مشهد حاضرشده است اما تا ظهر به حرم امام رضا  نرفته  بود. انتظار این بود که رئیس‌جمهوری در بدو ورود به مشهد به حرم امام رضا  برود اما گویی اختلافات سیاسی بر زیارت روحانی هم تأثیر گذاشته است.

 ابراهیم رئیسی نیز ترجیح داده که بی‌اعتنا به سفر  روحانی، در تهران از نمایشگاه کتاب بازدید کند. 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5b4228cc-ebbd-4039-a63e-a601f9308b12"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات