728 x 90

روحانی: این تروریزمی که از طریق آمریکا و زمان ترامپ آغاز شد متأسفانه هنوز ادامه دارد

آخوند روحانی
آخوند روحانی

تلویزیون شبکه خبر رژیم روز شنبه ۷فروردین صحبت‌های آخوند روحانی را پخش کرد که وی گفت: این تروریزمی که از طریق آمریکا و زمان ترامپ آغاز شد متأسفانه هنوز ادامه دارد.

وی به فشارهایی که بر دولتش در سال۹۹ وارد شد اشاره کرد و افزود: «سال۹۹ را با سختی و با فراز و نشیب فراوان در حالی‌که هم تحریم ادامه داشت با شدیدترین وجه یعنی جنگ اقتصادی بسیار سنگین بر سر ملت ما سایه افکنده بود و هم از طرفی کرونا».

روحانی مثل همیشه بدون دادن راه‌حل و فقط با گفتن عبارت «انشاالله» و اگر، گفت: «همه تلاش ما این هست که در این دولت کاری بکنیم پایان این دولت مهار قابل‌قبول کرونا و انشاالله اگر بگذارند! حداقل پایان بخشی از تحریم باشد.

اینها همه خیلی اگرهایی دارد البته اگر این اگرها محقق بشود بسیار مهم است که ما که در اواسط مرداد دولت را تحویل دولت بعدی می‌دهیم شرایط کرونا هم شرایطی باشد کنترل شده و مهار شده / در تحریم هم انشاءالله بشود ما آماده‌ایم قدم‌ها را برداریم حالا اگر انشاءالله برخی از موانع برطرف بشود می‌شود واقعاً برخی از تحریم‌ها یا کل تحریم‌ها را می‌شود انجام داد واقعاً ما تلاش ما این هست پایان این دولت بتوانیم دولتی را تحویل بدهیم بی‌کرونا بی‌تحریم».

وی با گلایه از روندی که در پیش است و خلاف انتظارات و خواسته‌های اوست گفت: «واقعاً این تروریزم ای که از طریق آمریکا و زمان ترامپ آغاز شد متأسفانه هنوز ادامه دارد الآن ترامپ رفته ولی آثار شوم اون ابله هم‌چنان در جامعه ما باقی است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a0fe01de-0351-440b-b2aa-e26c45d51a4d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات