728 x 90

روایت حسین امیر عبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس ارتجاع درباره کشته شدن فخری زاده

هلاکت فخری زاده
هلاکت فخری زاده

امیر عبداللهیان دستیار پاسدار قالیباف در مورد کشته شدن فخری زاده:

متأسفانه دشمنان در یک مقطع زمانی از یک شکاف امنیتی استفاده کردند

عاملان ترور فخری‌زاده شناسایی و دستگیر شده‌اند

حسین امیر عبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس ارتجاع درباره کشته شدن فخری‌زاده گفت: «متأسفانه دشمنان در یک مقطع زمانی از یک شکاف امنیتی استفاده کردند و چنین اقداماتی را که البته طراحی پیچیده‌ای بود انجام دادند و این اتفاق ناگوار رخ داد. آمران این ترور مشخص شدند و قطعاً پاسخ قاطعی خواهند گرفت. جزئیات این ترور برای بخشهای امنیتی ما مشخص شده، اما تا تکمیل این تحقیقات ترجیح این است که ما خیلی جزئیاتی را اعلام نکنیم و منتظر بمانیم که پیگیریهای امنیتی به نتیجه برسد».

وی افزود: «عاملان اجرای ترور شهید فخری‌زاده توسط دستگاه‌های امنیتی ما شناسایی و حتی دستگیر شده‌اند».

دستیار ویژه پاسدار قالیباف در مورد طرح مجلس رژیم در ایجاد محدودیت بازرسیهای اتمی گفت: «قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها نه صرفاً پاسخ به ترور فخری‌زاده بلکه پاسخ به بد عهدیهای کشورهای اروپایی و در پاسخ به تحریم‌های یک جانبه، بی‌انتها و تکراری ایالات متحده آمریکاست».

وی گفت: «جو بایدن از موضوعاتی فراتر از هسته‌یی صحبت می‌کند، از منطقه صحبت می‌کند، از موشک‌های دفاعی ایران صحبت می‌کند طبعاً بایدن می‌خواهد همه موضوعات را روی میز مذاکره قرار بدهد». (تسنیم۱۹آذر)

روزنامه حکومتی شرق ۱۸آذر ۹۹: مصوبه جدید مجلس انفعالی است؛ چون پس از خیز بلند مجلس برای استیضاح روحانی که با هشدار خامنه‌ای به محاق رفت، امضاکنندگان استیضاح، فرصت ترور فخری‌زاده را برای استمرار فشار به دولت فراهم دیدند. دلواپسان مذاکرات و توافق هسته‌یی با برداشت ناصواب از سخنان خامنه‌ای درباره دو استراتژی پایان تحریم‌ها و بی‌اثرکردن تحریم‌ها این مصوبه را کلید زدند.

حرفهای یک راننده از مشاهداتش از صحنه کشته‌شدن فخری‌زاده

راننده: ۱۵۰متر به صحنه انفجار یهو، ماشین منفجر شد. من وایستادم

خبرنگار: چی بود منفجر شد؟

راننده: مثل این‌که نیسان بوده. بعد وایسادم که انفجار تموم شه بعد از بغل همون ماشین (نامفهوم) از بغلش برم. یهو انفجار تموم شد تیراندازی شروع شد. تیراندازی شروع شد. از همون طرف تیراندازی می‌کردند از این طرف هم تیراندازی می‌کردند. بعد من یکیشون رو دیدم کف خیابون نشسته رو به من داره تیراندازی می‌کنه. من ماشین رو گذاشتم دنده عقب. همین‌جور می‌اومدم دنده عقب. فقط تیراندازی می‌کردند.

خبرنگار: چند نفر بودند؟

راننده: اونی که طرف من تیراندازی می‌کرد یک نفر بود.

خبرنگار: نه کلاً چند نفر بودند؟

راننده: کلاً ندیدم. ولی تعدادشون ۵، ۶نفری می‌شدن.

(خبرگزاری فارس۱۸آذر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4a62beaf-0c91-47f9-a5a3-1d7abad9b0d3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات