728 x 90

رنگین‌کمان آزادی

به‌علت حضورآخوند شیاد در سازمان ملل، هواداران مقاومت ایران و ایرانیان آزاده، هم‌چون رنگین‌کمانی در آسمان مقاومت و آزادی میهن درخشیدند. این تظاهرات اعتراضی که در روزهای دوم و سوم مهر، مقابل سازمان ملل در نیویورک برپا شد، انعکاس قابل‌توجهی در رسانه‌های بین‌المللی داشته است.

خبرگزاری فرانسه با مخابره عکسهای متعدد از تظاهرات بزرگ ایرانیان در نیویورک نوشت: «تظاهرکنندگان خواستار به‌رسمیت شناخته شدن حق مردم ایران برای تغییر رژیم هستند».

رویترز با انتشار تصاویری از تظاهرکنندگان بخشهایی از سخنرانی رودی جولیانی و جوزف لیبرمن در حمایت از تغییر رژیم در ایران را منعکس کرد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس ۲مهر ۱۳۹۸: «راهپیمایی علیه رژیم ایران جمعیت انبوهی را به مقابل سازمان ملل کشاند».

روزنامهٔ السیاسه کویت ۳مهر ۱۳۹۸: «تظاهرکنندگان ضمن محکوم کردن سیاست‌های جنگ‌افروزانه رژیم ایران تأکید کردند که با این رژیم بایستی قاطعانه برخورد و روحانی را از سازمان ملل ‌متحد اخراج کرد».

سایت تلویزیون تاپ چنل از آلبانی ۳مهر ۱۳۹۸: «هزاران ایرانی روز سه‌شنبه ۲۴سپتامبر در مقابل سازمان ملل در نیویورک تظاهرات کردند تا حضور رئیس‌جمهور رژیم ایران در مجمع عمومی سازمان ملل را محکوم نمایند و طنین‌افکن صدای میلیونها تن از مردم ایران که خواهان تغییر رژیم هستند، باشند».

به گزارش بسیاری از شخصیت‌ها، جمعیتها و رسانه‌های معتبر، این تظاهرات در ادامهٔ سلسله تظاهرات ایرانیان در ماه‌های ژوئن و ژوئیه گذشته، خروش یکپارچه‌ای را نشان داد که بانگ و فریاد مردم ایران را در خارج کشور متبلور نمود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3db7e26b-3194-4550-91a3-445d97f3bef8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات