728 x 90

رضایت از کشتار

در شرایطی که پزشکان و کادر درمانی اغلب بیمارستانها از افزایش روزافزون قربانیان می‌گویند و شعله خشم مردم بالا می‌گیرد، آخوند روحانی جنایتکار وقیحانه گفت: «بله وضع ما در مقابله با این بیماری و ویروس خطرناک وضع نسبتاً خوب و با برخی از کشورها که مقایسه می‌کنیم وضع ما بهتره»!

یک متخصص بیماریهای عفونی در یک رسانه حکومتی نوشت: «در کشور‌هایی مثل اسپانیا، ایتالیا و آلمان... یک شفافیت در خصوص اطلاع‌رسانی تعداد مبتلایان و تعداد فوتی‌ها وجود دارد که در کشور ما کمتر دیده می‌شود... و به‌نوعی اطلاع‌رسانی سانسور شد؛ به همین دلیل هم نمی‌توان کشور ما را با دیگر کشور‌ها مقایسه کرد».(آفتاب یزد ـ محبوب‌فر، متخصص اپیدمیولوژی بیماریهای عفونی ۲۴فروردین ۹۹)

یک هموطن: «امروز ۲۳فروردینه. اینجا بهشت زهرا قبرستون کرونایی‌هاست، یه توصیه به هموطنان عزیز هر وقتی عزیزتون تب می‌کنه عفونت می‌کنه میبرین دکتر میگن چیزیش نیست ببرید خونه گوش ندید به حرف این بی‌شرفها».

خبرگزاری آنا ـ مجتبی یزدانی ۲۴فروردین ۹۹: «تولید ۱۰هزار قبرچینی و ۲دستگاه کانتینر ۱۲متری یخچال‌دار برای حمل قربانیان آخرین دستاورد نظام است که در جلسه شورای شهر تهران با عنوان اقدامات شهرداری برای مقابله با کرونا مطرح شد».

بله! آخوند جنایتکار می‌خواهد برای فرار از خفگی اقتصادی همه مردم را به قربا نگاه ببرد.

آخوند روحانی: «دیروز در جلسه که ما داشتیم با رؤسای کمیته‌ها این بحث شد که برای کسب و کارهای پر ریسک هم بنشینند فکر کنند برنامه‌ریزی بکنند».

یک هموطن: «۲۴فروردین‌ماه قزوین طرح فاصله‌گذاری رو ملاحظه می‌فرمایید شلوغی خیابونها. به‌خدا اینها می‌خوان همه رو به کشتن بدن».

در وحشت از گسترش خشم عمومی یک مهره باند روحانی نوشت: «اگر آقای روحانی واقعاً نمی‌تواند نسخه علمی جهانی و پذیرفته‌ شده برای این بلای اجتماعی را عملی کند بهترین موقعیت است که استعفا دهد».(جهان صنعت ـ عبدالله ناصری ۲۴فروردین ۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/290ef044-42e2-4eae-8757-71c7605fc3ed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات