728 x 90

رسوایی و شکست سیاست شیطان‌سازی

سخن روز
سخن روز

روز ۲۶بهمن کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه‌یی، ۲۶سند انکارناپذیر از ماشین تبلیغات رژیم دجال آخوندی علیه مجاهدین را افشا کرد.

در این اطلاعیه که از صدا و سیمای رژیم در داخل ایران به‌دست آمده، روشن می‌شود که شبکه پرس‌تی‌. وی (تلویزیون خارج کشوری رژیم آخوندی به‌زبان انگلیسی) ابزاری برای شیطان‌سازی علیه مجاهدین و مقاومت ایران و از سوی دیگر یک نهاد پوششی برای پولشویی و دور زدن تحریم‌هاست.

شماری از این اسناد حاکی از پرداخت رقمهای درشت دهها و صدهاهزار دلاری و حتی چند میلیونی به‌خبرنگاران و شرکتهای ارائه کننده خدمات به «خبرنگاران دوست» است.

باید توجه داشت که اولاً این اسناد مشتی از خروار است و تنها شامل اسنادی مربوط به‌یک بازهٔ زمانی مشخص است؛ بی‌تردید هزاران سند از این قبیل و هزاران مورد پرداخت کلان برای خرید خائنان یا مزدورانی تحت عنوان خبرنگار و تحلیگر و مفسر سیاسی برای تبلیغات علیه مجاهدین، طی این سالیان از کیسه مردم محروم ایران صرف شده است.

 

ثانیاً همین اسناد یک بار دیگر نشان می‌دهد که از وزارت‌خارجهٔ رژیم تا ستاد حقوق‌بشر قوه قضاییهٔ خامنه‌ای و همهٔ سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های دیپلماتیک رژیم و تمامی نهادها، انجمن‌ها و جمعیت‌های وابسته به‌رژیم ایران، درگیر جاسوسی، پول‌شویی، اقدامات تروریستی و شیطان‌سازی به‌ویژه علیه مجاهدین و مقاومت ایران هستند.

ثالثاً این پرداختها به «خبرنگاران دوست» و مزدوران خریداری شده، بخش کوچکی از هزینه‌های رژیم برای شیطان‌سازی علیه مجاهدین است. یکی از کارهای اصلی شبکه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی رژیم با بودجه‌های میلیاردی، ساخت برنامه‌های مختلف، ساخت دهها و صدها سریال تلویزیونی، ساخت دهها فیلم سینمایی، چاپ بالغ بر دست‌کم ۵۰۰کتاب و... تبلیغات علیه مجاهدین بوده است.

 

اما نتیجهٔ این تبلیغات سرسام‌آور، با این همه هزینه چه بوده؟

واقعیت این است که حاصل نهایی همهٔ این تبلیغات و افترائات، برای نظام پلید ولایت، رسوایی و شکست و خراب شدن همهٔ توطئه‌ها بر سر خودش بوده است. امروز در ایران و در تمام دنیا (بجز آنها که منافع مشخصی در حفظ این رژیم دارند) چه کسی را می‌توان یافت که دروغها و شیطان‌سازیهای رژیم دربارهٔ مجاهدین و مقاومت ایران را باور داشته باشد.

دلیل شکست رژیم؛

اولاً، این است که «چراغ دروغ بی‌فروغ است». حقیقت را برای همیشه نمی‌شود پوشاند و خورشید را نمی‌توان همیشه پشت ابرها مخفی نگه‌داشت.

 

ثانیاً، در تمام مواردی که مقاومت ایران، علیه افترائات «خبرنگاران دوست» و مزدوران رژیم به دادگاههای کشورهای غربی شکایت کرده است، این دادگاهها بدون استثنا بر شکایت مجاهدین صحه گذاشتند و آن مزدوران را محکوم کردند و روزنامه‌های مربوطه را که از به‌اصطلاح معتبرترین (بخوانید گرانترین) رسانه‌ها بودند، وادار کردند مطالبی را که با پول آخوندها نوشته بودند، از روی سایتهای خود حذف کنند یا جریمه‌های سنگین بابت آنها بپردازند.

 

ثالثاً، وجود اشرف۳ باطل‌السحر تمامی شیطان‌سازیهای رژیم بوده و هست. به‌این معنی که وقتی مجاهدین در اشرف۱ و در اردوگاه لیبرتی تحت محاصره همه‌جانبهٔ رژیم و مزدوران عراقی‌اش بودند، رژیم اجازه نمی‌داد خبرنگاران تا وکلا، تا سیاستمداران و نمایندگان پارلمان حامی مقاومت ایران و تا خانواده‌های واقعی مجاهدین؛ پایشان به این قرارگاهها برسد، اما در عین‌حال رژیم دجال، با همین شیطان‌سازیها هر لجن متعفن و نامتصوری را که محصول اذهان آخوندها و پاسداران و بازتاب روابط کثیف خودشان بود، به مجاهدین نسبت می‌دادند. حتی یکی از این «خبرنگاران دوست» آخوندها نوشته بود که مجاهدین در چند روز هفته، درآوردن چشم از حدقه و سر بریدن و امثالهم را تمرین می‌کنند! (که البته این یکی از مواردی بود که دادگاه آلمان حکم به حذف آن داد)

 

اما وقتی مجاهدین حلقهٔ محاصره را شکستند و به‌خصوص وقتی اشرف۳ را در قلب اروپا ساختند و برپا کردند، این‌گونه تبلیغات رسوا، دیگر هیچ خریداری ندارد؛ چرا که هر کس از خبرنگار تا سیاستمدار و از مراجع بین‌المللی تا اعضای خانواده‌ها آمده‌اند و از نزدیک مجاهدین را دیده‌اند و با آنها رو در رو صحبت کرده‌اند و این جریان هم‌چنان ادامه دارد.

البته باز هم رژیم از این غلطها خواهد کرد، باز هم بر طبل شیطان‌سازی از مجاهدین و رسوایی خودش خواهد کوفت؛ اگر نکند، چه کند؟! اما هر تبلیغاتی در این زمینه، به‌طور مضاعف بر سر خودش خراب می‌شود و بیش‌از‌پیش بر اعتلای موقعیت داخلی و بین‌المللی مجاهدین و بر محبوبیت اجتماعی و سرفرازی ایدئولوژیک و تاریخی‌شان خواهد افزود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d3a02686-a0b0-4c79-93db-97af23a726aa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات