728 x 90

رسوایی شیطان‌سازی و سایبری رژیم

سخن روز
سخن روز

یکی از مهره‌های ارتش سایبری رژیم که از او با عنوان «مشاور فضای مجازی مجلس ارتجاع» نام برده می‌شود، طی اظهاراتی از یک رسوایی رژیم در جنگ کثیف روانی و شیطان‌سازی حکومت آخوندی علیه مجاهدین پرده برداشت.

وی که روح‌الله مؤمن‌نسب نام دارد، به‌طور مفتضحی شرح می‌دهد که؛ با استفاده از آی‌پی توئیتر، در توئیتر پست می‌گذاشتیم. یعنی می‌آمدیم به اسم «افراد اثرگذار ضد انقلاب» که در توئیتر فعالیت می‌کردند، اکانت درست می‌کردیم، «یک چیز فیکی» که این «یک عملیات روانی بود که آتش به‌اختیار انجام می‌شد» (کانال تلگرامی آخرین خبر رژیم – ۸فروردین ۱۴۰۰).

البته دروغ‌پراکنی و توئیت‌های جعلی ارتش سایبری رژیم امر نوظهور و ناشناخته‌یی نبوده و نیست؛ شگرد کثیف جعل و دروغ به‌منظور شیطان‌سازی و جنگ روانی علیه مجاهدین، همواره مورد استفادهٔ رژیم دجال آخوندی بوده و بارها توسط مقاومت ایران افشا شده است؛ ذکر نمونه‌وار برخی موارد آن خالی از فایده نیست.

در ۸آبان ۹۸ (۳۰اکتبر ۲۰۱۹) آتش به‌اختیارهای سایبری خامنه‌ای با انتشار ۶رشته توئیت جعلی از طرف یک اکانت فیک به‌نام آقای الکسیس کوهلر، رئیس دفتر ریاست جمهوری فرانسه از اخراج قریب‌الوقوع مجاهدین خلق از فرانسه خبر دادند.

 

این خبر مجعول سپس توسط شماری از سایت‌های وزارت اطلاعات و خیل مزدوران اطلاعاتی و «خبرنگاران دوست» (خبرنگاران مزدور خارجی) به‌طور گسترده‌یی منعکس شد.

در یک نمونه دیگر، با سرقت هویت سرکنسول فرانسه در اسراییل، طی یک رشته توئیت از سفر خانم مریم رجوی به‌اسراییل، با هدف دیدار با نخست‌وزیر این کشور و رئیس سازمان جاسوسی موساد خبر دادند. سپس خبرگزاری سپاه پاسداران (اول مرداد ۹۸) به‌استناد این خبر جعلی اعلام کرد پیر کوشار «یک دیپلمات تروریست مقیم اسراییل» این خبر را منتشر کرده و این «دیدار با وساطت جولیانی و سفیر اسراییل در آلبانی هماهنگ شده است».

این خبر جعلی بلافاصله واکنش و تکذیب آقای پیر کوشار را در پی داشت و افتضاح آن چنان بالا گرفت که روزنامه لوموند (۳ مرداد ۹۸) نوشت: «رژیم ایران از دو سال پیش سرمایه‌گذاری هنگفتی در عملیات راهزنی سایبری و پخش اطلاعات گمراه‌کننده انجام داده است... پروفایل کنسول فرانسه می‌تواند به‌ساختار بزرگتری وابسته باشد که شامل صدها حساب مجعول است».

 

در یک اقدام رسوای دیگر، سایت موسوم به «شهدای ایران»، وابسته به‌نهادهای اطلاعاتی رژیم، در ۲۷خرداد ۹۹ با انتشار یک توئیت جعلی، مدعی شد که رئیس‌جمهور منتخب مقاومت، مریم رجوی از اعضای شورای شهر تهران، به‌خاطر نامگذاری خیابانی به‌نام مهندس بازرگان تشکر کرده است!

تشت رسوایی شیطان‌سازی و شانتاژ سایبری رژیم علیه مجاهدین و جعل اکانت‌های مسئولان سازمان، مدتهاست که از بام عالم به‌زمین افتاده تا آنجا که در آذر۹۹ شرکت امنیت سایبری تردستون۷۱، با انتشار هزاران برگ سند و مدرک، استفاده سایبری رژیم از هزاران اکانت فیک برای لجن‌پراکنی علیه مجاهدین و رهبری مقاومت را در گزارشی کامل، افشا کرد که در همان زمان رسانه‌های مقاومت آن را پوشش دادند.

 

در گزارش تردستون از جمله آمده بود: «یگانهای سایبری سپاه پاسداران... با هدفگیری دقیق نظامی، همایش سالانه آنلاین شورای ملی مقاومت ایران را هدف قرار دادند» و «تکرار و شبیه‌سازی هشتگ توسط نزدیک به ۲۵هزار کاربر توئیتر با استفاده از رباتها و حساب‌های جعلی با تعداد کم فالور انجام شد».

واقعیت این است که دروغ بستن و اتهام زدن و شیطان‌سازی از همان ابتدای حاکمیت جمهوری آخوندی توسط خمینی به‌عنوان یک شیوه برای از دور خارج کردن مجاهدین بکار گرفته می‌شد. از جمله این اتهامات کثیف آتش زدن خرمنهای مردم یا شکنجه مجاهدین به دست خودشان بود و این شیوه هم‌چنان ادامه یافت تا جاییکه حتی برای تخریب مجاهدین حرم امام رضا را منفجر کردند و خامنه‌ای بلافاصله مجاهدین را متهم کرد. جعل توئیت و انتشار خبرهای فیک در فضای مجازی نیز در ادامه همین مسیر است.

از آنجا که نظام ولایت فقیه فاقد هر گونه حقانیت و مشروعیت مردمی است بنابراین مجبور است با این شیوه‌های کثیف و جنایتکارانه در وحشت از خیزشهای مردمی دست به تخریب و شیطان‌سازی نیروی اصلی و برانداز یعنی مجاهدین و مقاومت ایران بزند. اما اینها تلاشهای مذبوحانه غریقی است که به هر حشیشی متشبث می‌شود، در حالی‌که کاملاً روشن است گریزی از قیام مردم و سرنگونی محتوم ندارد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/41dec6e8-8c7b-42a7-9c6c-9d8eaed04672"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات