728 x 90

رسانه‌های بین‌المللی – پنهان‌کاریهای مجرمانهٔ رژیم در فاجعهٔ کرونا

 پنهان‌کاریهای مجرمانه رژیم در فاجعه کرونا
پنهان‌کاریهای مجرمانه رژیم در فاجعه کرونا

روزنامه نروژی وردنزگانگ روز ۱۱فروردین درباره پنهان‌کاریهای مجرمانه رژیم آخوندی در فاجعه کرونا نوشت: «ایران به‌شدت در معرض این بیماری همه گیر است. همه کشورها مورد حمله قرار می‌گیرند، اما برخی آسیب پذیرتر از سایرین هستند. ایران به‌دلیل مشکلات اساسی در گروه کشورهای پر ریسک و خطر قرار دارد.

تظاهرات گسترده علیه رژیم ایران در ماههای اخیر نشان می‌دهد که اعتماد مردم به‌مقامات حکومت از بین رفته است. آمار رسمی تنها بخش کوچکی از یک تصویر ترسناک را نشان می‌دهد. سازمان بهداشت جهانی (WHO) معتقد است که تعداد افراد مبتلا در ایران، پنج برابر بیشتر است».

 

فارِین پالیسی روز ۱۱فروردین در گزارشی درباره نقش رژیم آخوندی در شُیوع کرونا در ایران و خاورمیانه نوشت:‌«دلایل زیادی وجود دارد که چرا ایران تبدیل به کانون شعله‌ور کرونای همه‌گیر جهانی در خاورمیانه شده است. این موارد عبارتند از: تلاش حکومت برای پنهان کردن شٌیوع کرونا، توانایی ناکافی آزمایش کردن، خودداری از بستن شهرها و اماکن مذهبی، سیاسی کردن و پروپاگاندا برای مقصر اعلام کردن دشمنان رژیم و عدم جدیت در برخورد با این بحران».

فارِین پالیسی می‌افزاید: «بسیاری از تصمیمات حکومت ایران، بحران را برای مردم ایران بدتر کرده است، از جمله در رابطه با نقش ماهان ایر وپروازهای مستمر آن به چین».

 

نشنال اینترست روز ۱۳فروردین به‌نقل از یک تحلیلگر بنیاد هریتیج نوشت: «رژیم ایران به استیصال رسیده است. ارائه تئوریهای توطئه(دشمنان) توسط رژیم ایران در روزهای اخیر در رابطه با کرونا، استیصال یک دیکتاتوری مستاصل را می‌رساند که به‌قیمت سلامت مردم، روی چنگ زدن بر قدرت متمرکز است.

نشنال اینترست افزود: «از انقلاب ۱۳۵۷ تا کنون این رژیم ابزار دروغپراکنی و پروپاگاندا و تئوریهای توطئه را برای بقای رژیم و حفظ قدرت بکار گرفته است».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0f041b06-c29f-4190-ac29-bcf314738512"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات