728 x 90

رسانه‌های حکومتی: شوک رشد جهشی نرخ دلار، فراتر از حد تصوراست

بحران ارز
بحران ارز

روزنامه حکومتی جهان صنعت 21فروردین 97 درباره بحران ارزی و درماندگی رژیم، نوشت: وضعیت موجود‌ احتمالا تا پایان اردیبهشت که تکلیف برجام تعیین می‌شود ادامه خواهد یافت و سکوت و بی‌تفاوتی ارادی مقامات جمهوری اسلامی که گمان می‌رود به راهبرد (آنها) در قبال تحولات مذکور تبدیل شده، امتداد خواهد یافت.

این روزنامه حکومتی افزود: دولت در آستانه (تصمیم) ترامپ  علاقه‌یی به خالی کردن خزانه خود ندارد و از این بابت عرضه طلا و ارز را محدود کرده است.

 

روزنامه حکومتی آرمان 21فروردین 97  نیز درباره پیامدهای بحران ارزی نوشت: باید گفت روزبه‌روز بر ناامیدی‌های جامعه در ابعاد مختلف افزوده می‌شود. امروز شاهدیم که لحظه‌به‌لحظه و ساعت‌به‌ساعت ارزش پول سقوط می‌کند و کسی در برابر این وضعیت پاسخگو نیست.

 

روزنامه حکومتی ابتکار 21فروردین 97  نوشت: شوک رشد جهشی نرخ دلار، فراتر از حد تصور بوده است.. جامعه در برابر شرایط موجود، نگران، آشفته، افسرده و حتی خشمگین است. اعتراضهای زمستان ۹۶با سرمنشا اقتصادی نیز شرایط مشابهی داشتند و تحلیل جامعی از آنها از سوی تحلیل‌گران میسر نشد. حال گرانی دلار می‌تواند در صورت عدم رسیدگی به‌دلیلی برای تکرار همان ناآرامی‌ها هم تبدیل شود. شفاف نبودن ریشه و دلیل(این بحران)، چنین آثار و نتایجی را حتی خطرناک‌تر هم می‌کند

 

در همین حال، خبرگزاری حکومتی مهر گزارش داد: روز دوشنبه بازار ارز به قدری آشفته بود و دلالان مانور دادند که بالاخره پلیس وارد عمل شد و برخی دلالان را دستگیر کرد؛ حال گارد ویژه، جورکش  خلأ سیاست‌های ارزی شده است.

 

خبرگزاری حکومتی ایلنا نیز نوشت: به نظر می‌رسد با وجود حضور نیروهای پلیس در بازار، هم‌چنان دلالان هستند که برای ارز و نرخ آن تعیین‌تکلیف می‌کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d6d74f5b-3e31-4e4d-9673-0d1788d25ae9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات