728 x 90

رسانه حکومتی: شاهد شکل‌گیری نوعی معامله میان کاخ سفید و 3کشور اروپایی بر سر نابودی کامل برجام هستیم

ترزا می - آنگلا مرکل - امانوئل ماکرون
ترزا می - آنگلا مرکل - امانوئل ماکرون

روزنامه حکومتی وطن امروز دوم اردیبهشت درباره سرنوشت برجام نوشت: اصلی‌ترین دغدغه مرکل، ماکرون و «ترزا می» ‌در دیدار با ترامپ، «توافق بر سر تغییر برجام» و نحوه «دفرمه کردن توافق هسته‌ای» به سود اهداف واشینگتن است. «اصلاح برجام»، کلیدواژه‌ای است که آمریکا و تروئیکای اروپایی از آن به‌عنوان اسم رمزی برای «تغییر برجام» استفاده می‌کنند.

این روزنامه افزود: زیر پوسته تبلیغات و شانتاژهای تبلیغاتی بر سر سفر سران اروپایی به آمریکا، شاهد شکل‌گیری نوعی معامله وقیحانه میان کاخ سفید و 3کشور اروپایی بر سر نابودی کامل برجام هستیم...

 

از سوی دیگر، یک دیپلومات سابق رژیم در روزنامه حکومتی ایران متعلق به دولت روحانی نوشت: بهترین گزینه ما این است که در برجام باقی بمانیم و فشارها را بر اروپا افزایش دهیم حالا که ما ماندیم و شما هم هستید؛ باید در برابر نقض عهد آمريکایی‌ها واکنش مناسب نشان دهید.

 وی افزود: روحانی هم اعلام کرد برجام دو و سه لازم داشتیم. باید می‌رفتیم و تا حدی که می‌شد، مسائل را با آمريکایی‌ها حل می‌کردیم. شاید خیلی‌هایش حل نمی‌شد اما برخی را می‌شد حل کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/73647f3f-db10-4a4e-89bb-42a25a9617d6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات