728 x 90

رسانه حکومتی: با بگیر و ببند و دستورهای هر روزه … نمی‌توان مشکلات را حل کرد

تهران - خیابان آزادی - قیام مردم تهران -۲۲دیماه۹۸ - عکس از آرشیو
تهران - خیابان آزادی - قیام مردم تهران -۲۲دیماه۹۸ - عکس از آرشیو

«مردم را عصبانی نکنید»، عنوان روزنامه حکومتی جهان صنعت ۲۰فروردین است که با اعتراف به خشم و نفرت فزاینده و رو به گسترش مردم از حاکمیت ننگین آخوندی، به پیامدهای هولناک اجتماعی آن‌که «بدون شک نتیجه خوبی نخواهد داشت» هشدار داد.

جهان صنعت در این باره نوشت:... وقتی مردم می‌بینند که کاری صورت نمی‌گیرد و تورم و گرانی در حالی در کشور بیداد می‌کند که مهم‌ترین شعارها و وعده‌های دولت در زمینه اقتصادی بوده است و این همه آمار و ارقام درست می‌شود، می‌پرسند نقش این دست‌آوردها در سفره ما چه بوده است؟ البته فکر می‌کنیم صدای این دست‌آوردها بعداً درخواهد آمد مثل آن حکایتی که یکی قفل مغازه را باز می‌کرد و می‌گفت که تار می‌زنم و در پاسخ به این‌که چرا صدایش درنمی‌آید، می‌گفت صدایش فردا درخواهد آمد.
جهان صنعت با اشاره به وعده وعیدهای دروغین سران حکومتی افزود: «مردم در دوره‌های گذشته یکی‌، دو سال برای ارزیابی شعارها و وعده‌های دولت صبوری می‌کردند اما الآن بیشتر از این صبر ندارند چون این وعده‌ها مدام تکرار شده است.
... هیچ یک از این مشکلات هم حل نشده است. مثلا مسائل معلمان که موضوعی جدید نیست اما به نقطه‌ای رسیده که دیگر تحمل ندارند. کارگران و قشرهای مختلف نیز همین طور. همه مشکلات مزمن و کهنه شده است. تازه اینها لایحه‌های سطحی مشکلات است.
... بدیهی است که اگر به مسائل توجه نشود و یکدستی در حاکمیت موجب حل مشکلات مردم از جمله مسائل معیشتی نباشد، با بگیر و ببند و دستورهای هر روزه و… نمی‌توان مشکلات را حل کرد. می‌توان تبلیغات کرد اما مؤثر نخواهد بود و رضایتمندی در جامعه ایجاد نمی‌کند، حتی موجب نارضایتی هم می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/13ebd2e3-c4b9-4203-9762-5e5b4785b227"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات