728 x 90

رخداد – شلاقی بر پیکر پوسیده نظام

انتشار قطعنامه قوی اکثریت کنگره علیه نظام آخوندی با فهرستی از جنایتهای رژیم و حمایت از مقاومت ایران، باندهای درونی رژیم و اصحاب مماشات را دچار شوک کرد.

تصویب این قطعنامه با امضای ۲۲۵نماینده در صد روز اول رئیس‌جمهور جدید آمریکا شلاقی بود بر پیکر فرتوت نظامی که ۲سال چشم به انتخاب بایدن و کنگرهٔ دوخته بود.

 

تلویزیون حکومتی ـ ۹اردیبهشت ۱۴۰۰:

مجری: به شما بگویم تاریخ آمریکا به ما می‌گوید که آمریکا کشور کنگره محور است نه ریاست‌جمهوری محور.

 

در حالی که رسانه‌های حکومتی تلاش می‌کنند سیلی اکثریت کنگره آمریکا بر بناگوش خامنه‌ای و نظامش را بپوشانند روزنامه ابتکار نهم اردیبهشت نوشت:

بیش از ۲۲۰ نماینده کنگره قطعنامه‌یی را امضا کرده‌اند که از «خواسته مردم ایران برای داشتن جمهوری دمکراتیک، سکولار و غیرهسته‌یی ایران» حمایت کرده و در عین‌حال «نقض حقوق‌بشر و تروریسم دولتی» توسط تهران را محکوم می‌کند.

 

فواد ایزدی کارشناس امور بین‌الملل خامنه‌ای:

قدرت کنگره آمریکا بهش توجه نشد فکر کردند مثل مجلس خود ما هستش که یک جورهایی مدیریتش می‌کنند این حالت را کنگره ندارد و نتیجه‌اش این هستش که خروج آقای ترامپ راه‌کاری بود که کنگره جلوی پای او گذاشته بود.

 

در این قطعنامه اکثریت اعضای کنگره آمریکا علاوه بر حمایت از قیام مردم ایران و یادآوری ۱۵۰۰ شهید آبان و هم‌چنین پیگیری جنایت سرنگون کردن هواپیمای اوکراینی، خواهان پیوستن آمریکا به فراخوان تحقیقات در مورد قتل‌عام زندانیان در تابستان ۶۷ شدند اما تیرخلاص این قطعنامه که تعادل نظام را بر هم ریخت نام بردن از خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت و حمایت از طرح ده ماده‌ای ایشان بود.

 

مهتاب از کرج ـ اردیبهشت ۱۴۰۰:

بترسید از زمانی که مردم بدون هیچ رحمی تمام این مصیبتهایی که تو این ۴۳سال اعم از سرکوب و شکنجه و کشتار و هزارتا بدبختیکه برامون آوردین‌ رو یک جا واسه‌تون جبران کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1b7d49eb-402d-48c2-b23b-b650543e2eb7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات