728 x 90

رخداد ـ درمان زباله‌گردی در نظام ولایت فقیه

چرا در نظام ولایت فقیه، کودکان به جای درس و مدرسه در زباله‌ها غوطه می‌خورند؟

یک هم‌وطن: ساعت دوازده و نیم نصف شب این وضعیت هموطنهای ماست داره تو زباله‌ها می‌گرده دنبال یه چیزی که بتونه ببره بفروشه آقای خامنه‌ای که می‌گی ما رکورد زدیم اینم رکوردی که زدی

زهرا از رشت: کارد به استخوان مردم ما رسیده. این رژیم نشون داده که برای نابودی کشورمون اومده و فکر می‌کنم که از گورستان اومده تا کار ناتمام جنایتکاران تاریخ‌ رو تموم کنه.

علی دیزجی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران برای حل مشکل زباله‌گردی گفت:

حدود دو میلیون و ۵۰۰هزار نفر از مردم با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته و نسبت به زباله‌گردی کودکان اعتراض کرده بودند. ما نیز اعلام کردیم این مخازن باید هوشمند شود، در غیر اینصورت باید به‌گونه‌یی طراحی شود که امکان دسترسی به زباله وجود نداشته باشد.

گزارش یک هم‌وطن از بندرعباس ـ آبان۱۴۰۰: مقوا را جدا می‌کنه، قوطی نوشابه را جدا می‌کنه برای خرج زندگیش چاره‌ای نداره مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر جمهوری اسلامی خدا ریشه‌ات‌رو بکنه خامنه‌ای که مردم‌رو بیچاره کردی الهی روزی بشه که محاکمه‌ات رو ببینیم.

در نظام غارت و قتل‌عام برای حل هر مسأله‌یی صورت مسأله پاک می‌شود.

حبیب‌زاده کارشناس حکومتی ـ آبان۱۴۰۰: شما می‌بینید طرف می‌آید توی زباله خم شده زباله را برمی‌دارد می‌خورد چطوری مشکل را حل می‌کنید؟ می‌گویید که شهرداری اعلام می‌کند که من می‌خواهم سر زباله‌ها را زنجیر بزنم یا قفل بزنم!

اما درمان کار چیست؟ چه باید کرد؟

شاهین از تهران ـ ۱۴آبان۱۴۰۰: یک میلیون و هفتصد فقط پول آب اومده در حالی که فقط ۴۵هزار تومن یارانه داریم متأسفانه این دولت فقط فامیل‌هایش را روی کار میبره بجز دزدی و اختلاس کاری ندارند نتیجه می‌گیرم که برای جوونها و رهایی از تمام مشکلات جز قیام و سرنگونی این حکومت این ملاها راهی نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4c57834a-4be9-4a7d-8148-3e7f0da9348f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات