728 x 90

رخداد ـ خامنه‌ای و جنگ اوکراین

مقاومت مردم اوکراین در برابر تجاوز، جهانی را به تحسین و تکریم واداشت.

مادران کودکان را از میدان جنگ دور کردند، زنان سلاح به‌دست گرفتند و ارزش فداکاری، اتحاد، ایستادگی و مقاومت دوباره به نمایش در آمد.

در این میان رژیم آخوندی به‌علت ماهیت ارتجاعی و ضدمردمی‌اش، رودروی مردم اوکراین و برخلاف سایر کشورها تلاش کرد با اخبار جعلی، حقانیت مقاومت، پایداری و همبستگی مردم را کتمان کند.

 

خامنه‌ای ـ‌۱۰اسفند۱۴۰۰: اگر مردم وارد میدان می‌شدند در اوکراین وضع دولت اوکراین و مردم اوکراین اینجوری نمی‌شد مردم وارد میدان نبودند چون دولت را قبول نداشتند.

 

طباطبایی‌نژاد در نمایش جمعه اصفهان ـ ۱۳اسفند۱۴۰۰: ایراد گرفته به مقام معظم رهبری که این تحلیل مقام معظم رهبری تحلیل درستی نبود چرا؟ میگه برای این‌که فرمودند کسی از مردمش باهاش نبودند.

 

اما رئیسی جلاد که سودای شکست سریع مردم اوکراین را داشت، هول شد و با دخالت در امور اوکراین و مواضع غیرانسانی، چهرهٔ واقعی نظامش را به نمایش گذاشت:

خبرنگار روزنامه اعتماد ـ ۱۷اسفند۱۴۰۰: برخی اعلام کردند که حرکت آقای رئیسی تأثیر نامطلوبی از ایران در جهان ارائه کرده است لطفاً بفرمایید دلیل اتخاذ یک چنین اشتباه استراتژیکی چیست

وقتی همه تیرها به سنگ خورد و بمباران مناطق مسکونی هم به عاملی برای اتحاد ملی و همبستگی جهان با مردم اوکراین تبدیل شد، خبرنگار رژیم گفت خودشان شهرهای خودشان را آتش می‌زنند و می‌کشند.

تلویزیون حکومتی ـ‌۸فروردین ۱۴۰۱:

گوینده: کشف حقیقت! و راستی‌آزمایی دشوار هست! معلوم نیست ارتش اوکراین به هنگام عقب‌نشینی با شهر چنین کرده یا ارتش روسیه به وقت تلاش برای تصرف شهر

پیام یک رزمنده: ما در کی‌یف آماده فرستادن اشغالگران به جهنم هستیم

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f6116ca2-ff40-4cfc-80fb-36758627eb6a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات