728 x 90

رخداد ـ ابراهیم رئیسی ـ تحت تعقیب

«رئیسی تحت تعقیب به اتهام جنایت علیه بشریت». این عنوان فراخوان توئیتری عفو بین‌الملل است که روز پنجشنبه ۱۴مرداد منتشر شد.

در همین روز همزمان با تحلیف آخوند ابراهیم رئیسی جلاد قتل‌عام ۶۷ دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا با برگزاری یک کنفرانس آنلاین کتاب جدید خود را با عنوان «ایران، فراخوان برای عدالت – پرونده حسابرسی از ابراهیم رئیسی به‌خاطر جنایت علیه بشریت» معرفی کرد.

جفری رابرتسون رئیس سابق دادگاه جنایی سیرالئون ـ ۱۴مرداد ۱۴۰۰:

رژیم ایران چنین نفری را با چنین نفری را با چنین پرونده‌ و سابقه‌ای به بالاترین منصب یعنی ریاست جمهوری رسانده ولی درواقع او یک جنایتکار بین‌المللی محسوب می‌شود و بایستی مورد محاکمه قرار بگیرد و در برابر عدالت قرار بگیرد.

در ادامه این کنفرانس قاضی موکیزی وزیر دادگستری سابق آمریکا نیز ضمن تاکید بر ضرورت محاکمه جلاد خون آشام گفت:

بایستی یک دادگاه ویژه در این رابطه تشکیل بشود و آقای رابرتسون در این زمینه اشاره کرد به راهها و مسیرهایی که در این رابطه وجود دارد و مقایسه کردند به مواردی که قبلا بوده مثل دادگاه ویژه‌ای که برای یوگسلاوی تشکیل شد برای جنایتکاران

آری! امروز علاوه بر مردم ایران افراد و ارگانهای معتبر بین‌المللی خواستار محاکمه رئیسی و نظام قتل عام هستند.

در ادامة فراخوان عفو بین‌الملل آمده است:

از رهبران جهان بخواهیم علیه مصونیت حاکم در ایران برای جنایات علیه بشریت مرتبط با کشتار۶۷ و برای تأسیس یک سازوکار تحقیق و حسابرسی توسط شورای حقوق‌بشر اقدام کنند.

جوانان شورشگر:

یه هفته دو هفته قاتل شصت و هفته

یه هفته دو هفته قاتل شصت و هفته

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e6aeb2ab-dc7c-4845-94b2-02cb5abd5bd8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات