728 x 90

رخداد ـ جوانه‌های عصیان در آستانهٔ قیام

روز سه‌شنبه ۲۰آبان۹۹، مراسم سالگرد قیام کبیر آبان در اشرف۳ با یاد شهیدان برگزار شد.

در این مراسم که در ارتباط با ۳۰۰جامعه ایرانی در ۲۴۰۰نقطه از جهان برگزار شد، سخنرانان ضمن تجلیل از قیام شکوهمند آبان، به ضرورت تمرکز روی جنایتکارانی که وحشیانه جوانان را به‌قتل رساندند تأکید کردند.

اینگرید بتانکور:

«وظیفه داریم انگشتهایمان را به سمت جنایتکاران نشانه رویم آنهایی که اونها را به‌قتل رساندند. صداهامان را بلند کنیم و خواهان این بشویم و بگوییم که جان ایرانیان پرارزش است و رهبران جهان آزاد باید همین الآن دست به اقدام بزنند».

میچل ریس– مدیر پیشین سیاست‌گذاری وزارت‌خارجه آمریکا:

«از زوایای مختلف می‌بینیم که نیروهای آزادیخواه دارند قدرت به دست می‌آورند و نیروهای سرکوب تضعیف می‌شوند. همین چند سال پیش بود که رژیم ایران تلاش می‌کرد بمب‌گذاری بکنه در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس الآن همون بمب‌گذارها در حال محاکمه هستند».

کیمو ساسی - وزیر و نماینده پیشین پارلمان فنلاند:

«ما جامعه جهانی باید در کنار مردم جوان ایران بایستیم که خواهان آینده‌ای بهتر هستند باید تحریم کنیم سران رژیم ایران و هم‌چنین سپاه فاسد پاسداران».

در این گردهمایی تاریخی ایرانیان آزاده در قامت متخصصان، هنرمندان و اشرف‌نشانان از پیام قیام آبان و آثار آن در مرحله پایانی رژیم گفتند.

دکتر رامش سپهرراد – آکادمیسین، مدیر امنیت سایبری:

«پیام قیام در یک کلمه این بود که رژیم آخوندی رفتنی است و این نظام در آستانه سرنگونی است.

روحیه‌ای که ما تو این قیام دیدیم با قیامهای قبلی یک مقدار تفاوت داره روحیه ایستادگی در مقابل ارتجاع است. روحیه‌ای که شبیه اون را در اشرف دیدیم که بهش میگن جنگ صد برابر».

جوانه‌های عصیان که با خون شهیدان آبیاری می‌شود، در سالروز قیام آبان در قامت ایرانیان آزاده در سراسر جهان گل داد و مژده داد که بهار قیام در راه است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f0af23e0-c8b5-4031-996b-a9aa2d0803f1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات