728 x 90

رحمانی فضلی: دستورالعمل برای شرایط امنیتی و دقیق تدوین شد که تحولات را نشانه‌روی بکنیم

رحمانی فضلی
رحمانی فضلی

رحمانی فضلی وزیر کشور رژیم روز ۲۵فروردین در جلسه ستاد مقابله با کرونا با حضور آخوند روحانی در ترس از قیام و اعتراضات اجتماعی مردم محروم و شرایط پساکرونا گفت: برای مدیریت فضای رسانه شورای امنیت تشکیل شد. برای شرایط امنیتی الآن و پساکرونا همه دستگاهها همه اطلاعاتشان را دادند. دستورالعمل برای شرایط امنیتی و دقیق تدوین شد که تحولات را نشانه‌روی بکنیم.

 

وزیر کشور آخوند روحانی – تلویزیون شبکه خبر رژیم - ۲۵فروردین: «ما الآن در وزارت کشور پیرو جلسات قبل ستاد اطلاع‌رسانی اقتصادی تشکیل شد برای این‌که بتوانیم این فضای رسانه‌ای این قضیه را مدیریت کنیم شورای امنیت تشکیل شد برای شرایط امنیتی الآن و پساکرونا که همه دستگاهها از جمله وزارت راه خود وزارت صمت دستگاه امنیتی انتظامی اطلاعاتی همه اطلاعاتشان را دادند دستورالعمل برای شرایط امنیتی و دقیق تدوین شد که هم ما فضا را رصد مستمر بکنیم هم تحولات را نشانه‌روی بکنیم و هم پیش‌بینیها را انشاءالله به موقع بتوانیم انجام بدهیم این هم انجام شد شورای عالی ترافیک برای بحث همین حمل‌ و نقل که الآن عرض می‌کنم نتایج آن را و جلسه کمیته امنیتی انتظامی هم که روزانه هست.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/67b0739f-8a26-4749-9d9b-36940603aa91"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات