728 x 90

رحمانی فضلی: اگر رضایت مردم را جلب نکنیم به مشکل اساسی برخورد می‌کنیم

تظاهرات مردم در مشهد دیماه ۹۶
تظاهرات مردم در مشهد دیماه ۹۶

در هراس از شعله ورتر شدن اعتراضات مردمی پس از خامنه‌ای و روحانی و دیگر مهره‌های نظام، رحمانی فضلی وزیر کشور کابینه آخوند روحانی روز دوشنبه ۱۴آبان جاری در مرکز تلویزیون رژیم گفت: ‌ وقتی تهدیدها را طبقه‌بندی می‌کنیم این نوع تهدیدات و حرکاتی که در چندین ماه گذشته با آن روبه‌رو بودیم از جمله مهمترین تهدیدات است و نباید به‌سادگی از کنار آنها گذشت . از سوی دیگر هم ضد انقلاب و مجاهدین به‌دنبال استفاده از این ناآرامی‌ها به سود خود هستند. اگر نتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم آن وقت به مشکل اساسی برخورد می‌کنیم و آسیبش را خواهیم دید .

 

صبح روز دوشنبه ۱۴آبان این مهره رژیم طی سخنانی در هفتمین همایش به‌اصطلاح ملی پدافند غیرعامل که در مرکز همایشهای صدا و سیمای رژیم برگزار شده بود برای فرار از اصلی‌ترین بحران گریبانگیر رژیم به راهپیمایی اربعین اشاره کرد و گفت این‌گونه موضوعات می‌توانند به تقویت وحدت دنیای اسلام بیانجامد. گویا مشکل عاجل مردم ایران وحدت مورد ادعای رژیمی است که جز گرسنگی، فقر، بیکاری و انزوای منطقه‌ای و جهانی برای آنها به ارمغان نیاورده است.

وزیر کشور کابینه آخوند روحانی در جای دیگری برای لاپوشانی فقر و گرسنگی در جامعه ایران گفت: الآن بشریت به جایی رسیده که به نظر یات فلسفی درباره اداره حکومت بی‌توجه است و در امور زندگی جاری و مادی غرق شده است.

 

وزیر کشور آخوند روحانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تظاهرات و اعتراضات اخیر، گفت: وقتی تهدیدها را طبقه‌بندی می‌کنیم این نوع تهدیدات و حرکاتی که در چندین ماه گذشته با آن روبه‌رو بودیم از جمله مهمترین تهدیدات است و نباید به‌سادگی از کنار آن گذشت و از سوی دیگر هم ضد انقلاب و (مجاهدین) به‌دنبال استفاده از این ناآرامی‌ها به سود خود هستند.

این مهره رژیم در حالی از تظاهرات مردم به‌جان آمده ابراز وحشت می‌کند که شب گذشته دوران آماده‌باش توسط رهبر مقاومت ایران در پیامی تلویزیونی اعلام شد. رهبر مقاومت ایران در این پیام گفت: با گسستن بندهای مماشات و استمالت که آخوندهای ضدبشر را سه دهه در ناز و نعمت فرو برده بود، وارد دوران آماده‌باش می‌شویم. هر چند طول بکشد و هر چند نشیب و فراز داشته باشد، سرنگونی دشمن ضدبشری محتوم است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/54bfcfcc-f3af-4310-ab61-4b6e1bb5d0da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات