728 x 90

ربیعی: سیاست داخلی امروز ما نه تنها پیش‌برنده نیست، بلکه فرساینده-کاهنده است

پاسدار علی ربیعی
پاسدار علی ربیعی

علی ربیعی سخنگوی دولت آخوند روحانی روز ۱۵آذر در یادداشتی در روزنامه حکومتی ایران در وحشت از خشم اجتماعی نوشت: «ما از مردمی سخن می‌گوییم که انباشت بیماریهای مزمن اقتصاد ایران و اشتباهات مدیریتی در چند دههٔ پیاپی، طبقات آسیب‌پذیر و حتی متوسط را با معیشت سختی مواجه کرده است».

ربیعی در سوزش از افشاگریها علیه رژیم آخوندی نوشت: «امروز به این سختی‌ها نگرانی از کرونا هم اضافه شده که متأثر از تمرکز بسیار شدید عملیات روانی رسانه‌های خارج کشور است که بر اثر آن مردم رسیدن به سطح یک زندگی مطلوب را کمرنگ می‌بینند».

وی افزود: «جامعه‌یی که از سال۹۷ با آسیب‌های ناشی از نزاع‌های سیاسی (حکومتی) بیشتری روبه‌رو شده و این تلقی از حاکمان برای جامعه وجود دارد که نمی‌توانند هیچ کاری برای جامعه انجام دهند.

این روزها شاهد تصمیمات سلبی به‌خصوص دربارهٔ برجام و سیاست خارجی هستیم. بنیاد این تصمیم‌ها و رفتارها تخریب رقیب است. این روزها آسیب بسیار جدی سایهٔ رقابتهای ۱۴۰۰ است. در هیچ دوره‌ای از تاریخ ۴۰ساله شاهد این سطح از خشونت کلامی (در نظام) نبودیم».

سخنگوی دولت روحانی افزود: «من به واسطهٔ ۴۰سال تجربه سیاسی عمیق در جامعه و سیاست کشور، این روزها عمیقاً با این احساس ناخوشایند درگیرم که فرصتها را به‌سرعت برق و باد از دست می‌دهیم».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6f5c9173-cd2e-4f12-ac3a-08d491c2cbc6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات