728 x 90

ربیعی: ما به‌طور جدی نگران سؤال شتاب‌زده مجلس از روحانی هستیم

علی ربیعی
علی ربیعی

به‌دنبال حملات شدید باند خامنه‌ای به ظریف در مجلس رژیم و زمینه‌سازی برای استیضاح روحانی در جنگ گرگها، علی ربیعی سخنگوی دولت روحانی با ترس و زبونی به باند غالب خاطرنشان کرد که کار آنها به ضرر کل نظام است.

وی اوضاع رژیم را خراب تراز آن دانست که باند رقیب سودی ببرد و دعوت به تعامل کرد و گفت: «عبور از شرایط امروز نظام مستلزم تعامل است و ما به‌طور جدی نگران سؤال شتاب‌زده مجلس از روحانی هستیم».

وی مجلس آخوندی را به عدم اشراف سیاسی متهم کرد و افزود: «ما به‌طور جدی نگران هستیم که سؤال شتاب‌زده از رئیس‌جمهور در حالی‌که مجلس یازدهم به‌تازگی کار خودش را آغاز کرده و شاید هنوز به جنبه‌های سیاست‌گذاری دولت هم اشراف لازم و کافی را ندارد».

ربیعی در نگرانی از شورش و قیام مردم گفت: «ما فکر می‌کنیم جامعه نیاز به آرامش دارد و عبور از شرایط امروز کشور مستلزم تعامل هست.

آقای ظریف هم در مجلس خب رفتند وظیفه همه وزرا هست که حاضر بشوند خب متأسفانه حواشی ایجاد شده در جریان حضور دکتر ظریف در مجلس بد بود. استفاده از القاب ناشایست البته از سوی تعدادی کمی صورت گرفت ولی به هرحال باعث حیرت دولت و مردم شد».

علی ربیعی همچنین درباره انفجار در مرکز اتمی نطنز، با تکرار اظهارات هراس‌آلود سرکردگان رژیم و با کلی‌بافی گفت: «گروه‌های مختلف متخصص در آنجا مستقر شده‌اند و علت حادثه با اجماع‌نظر در حال تکمیل است. قطعاً ما به هر جمعبندی برسیم، در مورد دخالتی یا اقدامی که صورت گرفته باشد، پاسخ مناسب ارائه خواهد شد».

سخنگوی دولت روحانی تمدید تحریم تسلیحاتی رژیم در شورای امنیت را نابودی برجام دانست و گفت: «نگرانی ما از نابودی کامل برجام، در صورت تمدید تحریم‌های تسلیحاتی است».

ربیعی افزود: «واکنش ما اگر تمدید تحریم تسلیحاتی بکنند اولاً این نقض آشکار و نابخشودنی قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل می‌دانیم ما و نگرانی ما از نابودی کامل برجام در صورت وقوع این اتفاق قبلاً به همه طرف‌ها اعلام شده و فکر می‌کنم همه شرکای ما در برجام، آمریکا و اعضای شورای امنیت نسبت به جدیت ما در اقدام متقابل اطمینان دارند». (تلویزیون شبکه خبر رژیم ۱۷تیر۹۹)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a20659da-7d57-4971-8aa9-00e46a015354"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات