728 x 90

رابطه استخر فرح و مرگ هاشمی رفسنجانی

تظاهرات در فیضیه قم علیه مذاکرات با آمریکا
تظاهرات در فیضیه قم علیه مذاکرات با آمریکا

با گذشت زمان، ماهیت مافیایی رژیم ولایت فقیه هر چه بیشتر نمایان می‌شود. به‌ویژه‌ این‌که وقتی تمامیت این رژیم خود را در مسیر سرنگونی محتوم می‌بیند، باز کردن پرونده‌های جنایی از یکدیگر برایشان ساده‌ترین کار می‌شود. گویا باندهای حکومتی با این‌گونه فرار به جلو ها می‌توانند ادعا کنند که با اصل نظام فاصله داشته‌اند.

یک قلم از این اقدامات اظهارات آخوند خمینی تبار مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است

او می‌گوید: برخورد با شخص یا اشخاصی که پشت پرده قضیه فیضیه بوده‌اند، ضرورت دارد و امروز نباید اجازه داد که استقلال و اعتبار حوزه علمیه بازیچه سیاست بازیهای کودکانه و یا مشکوک و مغرضانه قرار بگیرد.

 

موضوع فیضیه چه بود؟

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد مسائل اتفاق افتاده در مدرسه فیضیه قم گفت: به‌نظر من بهترین تعبیر برای این اتفاق بسیار زشت، تلخ و مشکوک تعبیری است که آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی فرمودند و این حادثه را یک فاجعه تمام‌عیار نامیدند.

 

فاجعه چه بود؟

این سرکرده نظام می‌گوید: از این جهت فاجعه است که یک جریان مشکوک با رفتاری بسیار نادرست و شعارهای انحرافی، فیضیه را برای ماجراجویی خودشان انتخاب کردند.

 

شرایط خطیر کنونی

آخوند انصاری توضیح می‌دهد که: در شرایط حساس و خطیر کنونی کشور جمعی فیضیه را جولانگاه خودشان قرار دهند و پلاکاردهایی را حمل کنند که به صراحت رئیس‌جمهور منتخب مردم و دومین شخصیت رسمی کشور را تهدید به مرگ می‌کنند؛ و اقرار ضمنی به این‌که آیت‌الله هاشمی را همین افراد کشته‌اند.

 

هاشمی رفسنجانی را چه کسانی کشتند؟

مجید انصاری اضافه می‌کند: بعد از فوت هاشمی رفسنجانی شایعاتی در سطح جامعه منتشر شد و گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر این‌که دستهایی پشت پرده بوده است و احتمالاً ایشان به مرگ طبیعی از دنیا نرفته باشند. این نوع پلاکاردها و این نوع رفتارها پرده‌هایی را کنار می‌زند و به نوعی گمانه زنیهای آن روز را نزدیک به واقعیت نشان می‌دهد...

 

مرگ رفسنجانی در استخر

علیزاده طباطبایی وکیل خانواده رفسنجانی در توضیح شرایط مرگ او گفته است: « هاشمی هفته‌یی دو جلسه ورزش می‌کرد و روز یکشنبه برای ورزش به استخر «کوشک» رفته بود. این استخر تحت نظارت حفاظت مجمع تشخیص مصلحت نظام بود و شخص دیگری نمی‌توانست از آن استفاده کند. رفسنجانی اجازه نمی‌داد که در زمان ورزش او دوربین‌ها روشن باشد و محافظان او هم در اطرافش حضور نداشتند. به همین دلیل هنگامی محافظان او از مرگش مطلع می‌شوند، کار از کار گذشته بود. یعنی او قبل از این‌که به بیمارستان برسد، مرده بود.»

 

چاقو دسته‌اش را نمی‌برد

آخوند انصاری با فراموش کردن آرسنیک خوران سعید امامی به‌دست وزارت اطلاعات می‌گوید:

به نظر من دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی کشور باید به‌طور ویژه روی ریشه‌ها و مراکزی که این کارها را سامان می‌دهند متمرکز شوند.

وی در جای دیگری می‌گوید: من قبلاً بارها هشدار داده‌ام و امروز هم یک بار دیگر هشدار می‌دهم که عوامل سرویسهای بیگانه و منافقین در برخی از نهادها و مراکز قطعاً نفوذ کرده‌اند و هرازگاهی یک بار ما اظهارات و اقداماتی می‌بینیم که نشان می‌دهد اینها برای صدمه زدن به کشور، مردم و انقلاب اسلامی برنامه‌های خطرناکی را در سر دارند.

 

بیشتر بخوانید

مشاور رفسنجانی: مرگ رفسنجانی طبیعی نبود، سکته هم نبود

پاسدار سعید قاسمی: با مرگ رفسنجانی، نخ تسبیح جریان انحرافی پاره شد

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/32584ec9-c4d3-4529-9328-652b4641b878"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات