728 x 90

رابرت دسترو: عدالت در ایران، لطیفه ظالمانه است

رابرت دسترو مدیر امور دمکراسی و حقوق بشر  وزارت خارجه آمریکا
رابرت دسترو مدیر امور دمکراسی و حقوق بشر وزارت خارجه آمریکا

رابرت دسترو مدیر امور دموکراسی و حقوق‌بشر وزارت‌خارجه آمریکا در توئیتر خود نوشت: «یک قاضی تحت تحریم آمریکا و اتحادیه اروپا، قاضی صلواتی- ۳معترض را بر اساس اعترافاتی که با شکنجه گرفته شده‌اند، به مرگ محکوم کرده است» (پنجشنبه ۲۶تیر).

این مقام ارشد وزارت‌خارجه آمریکا افزود: «دادگاههای ایران هم‌چنین در برابر فشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اعدام هدایت عبدالله‌پور، به‌رغم وجود مدارک بی‌گناهی او، سر تعظیم فرود آوردند. امیرحسین مرادی، سعید تمجیدی، و محمد رجبی سه جوان بازداشت شده در اعتراضات مردمی آبان ۱۳۹۸، پیش‌تر به اعدام محکوم شده بودند و دیوان عالی رأی آنها را تأیید کرده است. این احکام با اعتراض بسیار گسترده ایرانیان در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد و دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری ایالات متحده نیز به صدور این حکم واکنش نشان داد».

رابرت دسترو در واکنش به تأیید حکم اعدام سه تن از معترضان آبان ماه گذشته در ایران، عدالت در رژیم آخوندی را یک «لطیفه ظالمانه» توصیف کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f83d7ecb-0912-41e7-837b-7cfb7163ee22"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات