728 x 90

رئیسی و کسری بودجه ۴۵ تریلیون تومانی

آخوند رئیسی در حالی توسط خامنه‌ای به ریاست‌جمهوری رژیم آخوندی منصوب شد که دولت او ۴۵تریلیون تومان کسری بودجه دارد. روزنامه حکومتی جهان صنعت در تاریخ ۱۴مرداد، ضمن انتشار این آمار، سؤالی را مطرح کرد که بیانگر اوجگیری بحرانها در نظام ولایت فقیه است. جهان صنعت از رئیسی می‌پرسد که این کسری بودجه را چگونه می‌خواهی تأمین کنی؟ منظور این رسانه حکومتی این است که خلاصه رئیسی کسری بودجه را چگونه می‌خواهد تنظیم کند؟

با جیب‌بری از مردم در بورس؟ با افزایش مالیات مستقیم و غیرمستقیم؟ با کاهش دستمزدها؟ با چاپ اسکناس بدون پشتوانه؟ با خالی کردن خزانه بانکها و غارت سپرده‌های مردم؟ با بلند کردن سرمایه‌های صندوق بازنشستگی؟ با صدور برق و آب و گاز و پتروشیمی و فولاد و خاک و فروش امتیاز صید ترال به چینی ها؟ با استخراج رمزارز به بهای قطع برق مردم؟

اکنون سؤال این است که رئیسی چه کار می‌خواهد بکند؟ آیا همان راه روحانی را می‌رود یا از طریق توافق با آمریکایی‌ها، تحریم‌ها را بر می‌دارد؟ رئیسی هر پاسخی که به این سؤالات بدهد جز تشدید بحران، چیزی عاید رژیم نخواهد شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5352dd1e-adc9-4e7e-a449-a381a682bdab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات