728 x 90

رئیسی جلاد و «فیل هوا کردن» به سبک خمینی

کپرنشینان چابهار و وعده های ؟؟؟
کپرنشینان چابهار و وعده های ؟؟؟

در میانه‌ٔ مرگ دردناک روزانه نزدیک به دوهزار ایرانی، آخوند جلاد ابراهیم رئیسی به جای این‌که در مسند ریاست به‌دنبال نجات جان مردم ایران باشد، شروع به شعار دادنهای پوچ و فیل هوا کردن به سبک پیر کفتار جماران کرده است! البته شاید انتظار «نجات جان مردم» برای کسی که بزرگترین افتخارش ریاست هیأت مرگ بوده است، یک حماقت محض تلقی شود! زیرا وی از آن دست امامزاده‌های دست‌ساز نظام است که کور می‌کند و شفا نمی‌دهد.

 

هوا کردن فیل یک میلیون خانه در سال؛ چرا؟!

در حالی که اولویت فوری و بحث ناپذیر مردم ایران تنها ویروس منحوس کرونای ولایت است، آخوند ابراهیم رئیسی در بوق و کرنا انداخته که می‌خواهد در هر سال یک میلیون خانه بسازد! از آن سو برخی مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی هم در پی این موج دروغ، ذهن عوام را سرگرم محاسبات شدن-نشدن این شعار کرده‌اند و قلم‌فرسایی‌ها و سخنرانی‌ها تدارک دیده و مستندات می‌دهند.

برخی صداها از بدنه‌ٔ نظام پلید ولایت مانند پاسدار سعید محمد (حسرت به‌دل ریاست جمهوری) برخاست که: «برای ساخت آن به حداقل ۵۰۰هزار میلیارد تومان پول نیاز است که پنج برابر بودجه عمرانی کشور است، تزریق چنین عددی تورم وحشتناک ۳۰ تا ۴۰درصد بیش از نرخ تورم بالای کنونی را در پی دارد، به‌علاوه چنین پولی اصلاً در دسترس نیست» (خبر آنلاین ۹شهریور۱۴۰۰).

اما در سوی مقابل رئیس کمیسیون عمران مجلس ارتجاع خبر از تبدیل شدن این «فیل ولایی‌» به «قانون» داد و اضافه کرد که شورای نگهبان ارتجاع نیز این طرح را تصویب نموده است!

طبعا کسی نیست که از «خانه سازی» بدش بیاید و نیاز به مسکن را از لیست مردم محنت زده‌ٔ ایران خط بزند؛ اما وقتی روزی ۲۰۰۰تن از مردم ایران به‌دلیل گسترش مرگ‌آور ویروس کرونا روانه‌ٔ گور می‌شوند، چه جای این فیل هوا کردنها؟!

 

خرید و واردات و واکسیناسیون تمامی مردم ایران که به‌مراتب سهل و ساده‌تر و در دسترس‌تر از توهم پروژه‌ٔ یک میلیون خانه در سال است!

واقعیت این‌جاست که اتفاقاً رئیسی برای فرار از همین واقعیت دست به دامن «فیل» کذایی شده است! زیرا حس می‌کند در میان گرد و خاک «ساختمان سازی» دروغین، می‌تواند از مطالبات برحق مردم و اعتراضهای عمومی ناشی از بی‌عملی مفرط نظام جنایتکار ولایت در مقابل مرگ ایرانیان اندکی بکاهد و فشار را از روی خود و مقام عظمای ولایتش بردارد.

 

واکاوی ریشه‌ٔ «فیل هوا کردن» در نظام ولایت!

«... علاوه بر این‌که زندگی مادی شما را می‌خواهیم مرفه بشد، زندگی معنوی شما را هم می‌خواهیم مرفه باشد. دلخوش نباشید که مسکن فقط می‌سازیم؛ آب و برق را مجانی می‌کنیم، اتوبوس را مجانی می‌کنیم، دلخوش به این مقدار نباشید. ما هم دنیا را آباد می‌کنیم و هم آخرت را. ». . این چند جمله در شمار مشهورترین سخنان پیرکفتار جماران است که در ۱۲بهمن سال۵۷ در بهشت زهرای تهران گفت.

طبق داده‌های منتشر شده‌ٔ مرکز آمار در سال۹۵، میانگین سنی ایران ۳۱.۱ بوده است. با این حساب باید گفت بیش از نیمی از مردم ایران هنگام سخنرانی معروف خمینی دجال در بهشت زهرا در سال۵۷ یا اصلاً به دنیا نیامده و یا طفلی خردسال بوده‌اند؛ اما امروزه حتی کودکان دهه هشتاد و نودی ایران هم این جملات به گوششان خورده است! بنابراین باید گفت تناقض عجیب و فوق‌العاده‌ٔ آن عوام‌فریبی‌ها با شرایط زندگی امروز مردم آخوند زده‌ٔ ایران، سبب‌ساز چنین شهرتی شده است!

نگاهی به زندگی امروز مردم ایران، بدون هیچ شرح و تفصیلی حکایت از آن دارد که نه تنها کمرها زیر بار هزینه‌های سنگین آب و برق و گاز خم شده، نه تنها حتی همان آب و برق و گاز هم گاه و بیگاه قطع می‌گردد، بلکه حتی اصلی‌ترین حقوق پایه‌یی انسانی و شهروندی ایرانیان نیز در روز روشن و با وقاحت هر چه تمام‌تر زیر پا گذاشته می‌شود!

 

«دلخوش نباشید!»

اما به‌رغم تمامی این جنایات، با وجود قساوت بی‌حد و حصر و خون‌ریزیهای بی‌دریغ دژخیمان خمینی ملعون و خامنه‌ای سفاک، با هر دروغ‌درمانی و فیل هوا کردنهای امثال روحانی شیاد و رئیسی جلاد، تیغ مردم و مقاومت ایران بر گلوی نظام پلید ولایت زنگار نبسته که هیچ، تیز و تیزتر می‌شود!

به کلیت این نظام باید گفت که دلخوش نباشید که مردم ایران را در قید اسارت و زیر برق شلاق و شکنجه و در هراس از طناب دار نگاه داشتید، مردم ایران با مقاومت سازش ناپذیر خود شما را به جایگاهی که واقعاً شایسته‌ٔ آن هستید خواهند نشاند. دلخوش نباشید!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5fb34543-f615-4be8-b8c7-fdb0b38cb97a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات