728 x 90

رئیس گروه اتحاد علیه ایران اتمی: مجازات قوی تنها راهی است که رژیم ایران اصلاح شود.

مجازات قوی تنها راهی است که  رژیم ایران اصلاح شود
مجازات قوی تنها راهی است که رژیم ایران اصلاح شود

دیوید ایبسن David Ibsen رئیس گروه اتحاد علیه ایران اتمی از تحریم یک نهاد اطلاعات آخوندی و دو مأمور آن استقبال کرد و گفت: ما ضمن استقبال به اتحادیه اروپا اطمینان خاطر می‌دهیم که این تحریمها شروع یک مشی جدید و قوی‌تر در مقابل رژیم ایران ماست”.

وی افزود: استمالت از رژیم تهران، آن را به ادامه رفتار علیه مخالفان اش در خارج با داشتن مصونیت جری‌تر می‌کند. مجازات قوی تنها راهی است که رفتار رژیم ایران را اصلاح می‌کند.

 

بیشتر بخوانید

شورای وزیران اتحادیه اروپا دو شخص و یک نهاد رژیم ایران را نامگذاری تروریستی می‌کند

 

سایت شورای (وزیران اتحادیه) روز ۹ ژانویه ۲۰۱۹ اعلام کرد: دو شخص شامل مدیر امنیت داخلی وزارت اطلاعات و امنیت رژیم ایران را به لیست تروریستی اتحادیه اروپا اضافه کرد.

این لیست‌گذاری توسط شورای وزیران اروپا به تصویب رسیده و بخشی از واکنش به حملات خنثی شده اخیر در خاک اروپا ست. این تحریمها از چهارشنبه به اجرا در می‌آیند.

این شورا تدابیر محدود کننده حول آنها که قبلاً لیست‌گذاری شده بودند به‌دنبال بررسی هر ۶ماه یکبار را تجدید کرد و به این ترتیب لیست اتحادیه اروپا اکنون شامل ۱۵شخص و ۲۱گروه و نهاد است.

اشخاص و گروهها و نهادهایی که امروز منتشر می‌شوند در معرض انجماد داراییها و سایر موجودیتهای مالی‌شان قرار دارند. برای شرکتهای اروپایی، فراهم کردن سرمایه‌ها و منابع اقتصادی به این اشخاص و گروهها و نهادها ممنوع شده است.

اقدامات قانونی در ۸ ژانویه ۲۰۱۹ توسط شورای امور عمومی اروپا تصویب شده و در ارگان رسمی اتحادیه اروپا در ۹ژانویه منتشر شده است.....

 

خبرگزاری فرانسه – لاهه – ۸ ژانویه ۲۰۱۹– اتحادیه اروپا سه‌شنبه تحریمهایی را علیه سرویسهای اطلاعاتی رژیم ایران و دو مسئول آن که متهم به دست داشتند در یک سری قتلها و توطئه‌ها علیه مخالفان در هلند، دانمارک و فرانسه هستند، اعمال کرد.

این تصمیم که به اتفاق آرای کشورهای عضو اتخاذ شد، در حالی صورت می‌گیرد که لاهه برای اولین بار روز سه‌شنبه تهران را متهم کرد که در قتل دو مخالف در خاک هلند در ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ که منجر به اخراج دو دیپلمات ایرانی گردید دست داشته است.

خبرگزاری فرانسه می‌افزاید: وزیر خارجه فرانسه اقدامات اتخاذ شده در روز سه‌شنبه در بروکسل را تبریک گفت و اضافه کرد که سرویسهای اطلاعاتی رژیم ایران «مسئول» سازماندهی پروژه سوءقصد خنثی شده در روز ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ در ویلپنت، در شمال پاریس، علیه گردهمایی مجاهدین خلق، اپوزیسیون رژیم ایران، هستند.

شورای ملی مقاومت ایران این اقدام را «یک گام مثبت و ضروری » توصیف و تأکید کرد «وقت آن است که اتحادیه اروپا یک موضع قاطع و شدید علیه این اقدامات جنایتکارانه اتخاذ نماید و از جمله مأموران رزیم ایران را از خاک اروپا اخراج کند.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/62e1bc47-f16b-4629-9b6b-fbd44e7bd4f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات