728 x 90

رئیس کمیته سلامت شورای قلابی شهر تهران: روزانه در تهران بین ۷۰تا ۱۰۰نفر بر اثر ابتلا به کرونا یا مشکوک به کووید- ۱۹دفن می‌شوند

کرونا در ایران
کرونا در ایران

تقلب و مهندسی آمار قطره چکانی رژیم برای توجیه عملکرد جنایتکارانه فرستادن زحمتکشان به قربانگاه کرونا و راه‌اندازی زود هنگام مشاغل آن قدر مفتضح است که منابع حکومتی و حتی سرکردگان دیگر وزارت بهداشت رژیم هم روی آن انگشت می‌گذارند.

 

روزنامه حکومتی شرق در این باره می‌نویسد: روز (دوشنبه) سخنگوی وزارت بهداشت، از دو‌رقمی‌شدن مرگ‌ومیر ناشی از این بیماری در کشور برای اولین‌ بار طی حدود یک ماه اخیر خبر داد؛ آماری که به‌نظر می‌رسد حداقل با آمار دفن‌شده‌ها در تهران به‌دلیل ابتلا به کرونا تفاوت ‌ دارد.

 

این روزنامه رژیم افزود: ناهید خداکرمی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران، در گفتگو با «شرق»،‌ با بیان این‌که روزانه در تهران بین ۷۰تا بالای ۱۰۰نفر بر اثر ابتلا به کرونا یا مشکوک به کووید- ۱۹دفن می‌شوند، گفت: «مطابق آماری که من دارم، روزانه در بهترین شرایط ۷۰نفر‌ و در بدترین شرایط کمی بالاتر از ۱۰۰نفر در تهران بر اثر ابتلا به کووید- ۱۹جان می‌سپارند و از آنجایی که وزارت بهداشت آمار فوتی‌ها را کلی اعلام می‌کند، تهران هم در دل آمار کلی جا می‌گیرد. اما دلیل این تفاوت آماری میان آنچه سخنگوی وزارت بهداشت بیان می‌کند، ‌با آماری که ما در دست داریم را باید در دو مسأله جست‌وجو کرد؛ اول این‌که بسیاری از فوتی‌ها، پاسخ تست کرونایشان پس از دفن مشخص می‌شود ‌و علت مرگ عده‌یی دیگر هم آر.دی.اس یا دیسترس تنفسی یا همان رنج تنفسی قید می‌شود. احتمالاً دلیل این تفاوت آماری در همین است».

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6daef30b-8e0a-46ad-9608-d81e5fdb6d07"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات