728 x 90

رئیس کمیته اپیدمیولوژی: ویروس کرونا از اوایل بهمن‌ماه ۹۸ در ایران می‌چرخیده است

کرونا در ایران
کرونا در ایران

اوایل بهمن این ویروس وارد ایران شد

علی‌اکبر حق دوست، رئیس کمیته اپیدمیولوژی ستاد ملی کرونای رژیم اعتراف کرد که ویروس کرونا از اوایل بهمن‌ماه ۹۸ در ایران می‌چرخیده است.

علی‌اکبر حق دوست روز شنبه ۹فرودین در نشست خبری که به‌صورت ویدئو کنفرانس از وزارت بهداشت رژیم برگزار شد گفت: ویروس کرونا از اوایل بهمن به‌صورت خزنده و بی‌علامت در ایران چرخش داشته است.

 

کنترل ویروس کرونا در اردیبشت‌ماه

سایت حکومتی عصر ایران ۹فروردین که این خبر را منتشر کرد نوشت: وی در پاسخ به سؤال خبرگزاری رسمی رژیم – ایرنا گفت: احساس می‌کنیم اوایل بهمن بسیار آرام و خزنده و بی‌سر و صدا این ویروس در چند شهر در حال گردش بوده است و موارد اول بی‌علامت بوده‌اند یا علایم اختصاصی نداشته‌اند.

حق دوست گفت: بر اساس سناریوهای موجود به‌نظر می‌رسد در اردیبهشت به کنترل نسبی این بیماری در کشور برسیم البته نه کنترل مطلق.

 

دروغپردازیهای وقیحانه نمکی و آخوند روحانی

اعتراف رئیس کمیته اپیدمیولوژی ستاد ملی کرونای رژیم در حالی است که نمکی وزیر بهداشت رژیم و آخوند روحانی به دفعات با دروغپردازی وقیحانه اعلام کردند که از روز ۲۹بهمن متوجه اولین مورد بیمار مبتلا به کرونا شده‌اند. وزیر بهداشت رژیم، وزیر کشور و سایر مهره‌های حکومت آخوندی در بهمن‌ماه به کرات مدعی شده بودند که با هیچ موردی از کرونا در کشور مواجه نبوده و حتی تأکید می‌کردند که آزمایشات افراد مشکوک به کرونا نتیجه منفی نشان داده است.

 

اولین مورد مشکوک ۲۹ بهمن

نمکی وزیر بهداشت رژیم - تلویزیون رژیم - ۶فروردین ۹۹: «بنده اولین خبری که پیدا کردم از مواردی که از نظر کلینیکی کال مشکوک بودند به آلودگی به ویروس کرونا در ۲۹بهمن‌ماه بود».

 

ما ۳۰بهمن فهمیدیم که کرونا آمده!

آخوند روحانی - تلویزیون رژیم - ۲۸اسفند ۹۸: «به فضای مجازی و یک عده افرادی که نمی‌دانم دنبال چی هستند توجه نکنید مردم عزیز ایران ما ۳۰بهمن فهمیدیم که کرونا آمده! یعنی آزمایشاتی که در قم بود آمد در تهران آزمایش شد و آن آزمایشات به ما نشان داد که مثبت است این شب چهارشنبه بود و صبح چهارشنبه در دولت اعلام شد و بعد هم به مردم اعلام شد ما یک روز تأخیر نکردیم!».

 

کرونا بلای بزرگی نیست!

خامنه‌ای– تلویزیون رژیم - ۱۳اسفند ۹۸: «این بلا به‌نظر ما بلای آن‌چنان بزرگی نیست، از این بلاها بزرگتر هم وجود داشته و داره، خودمان هم در کشور مواردی را مشاهده کردیم. می‌تواند با دعا با توسلات، مسأله یک مسأله گذرا است، یک چیز فوق‌العاده نیست، خیلی هم بزرگش نکنیم مسأله را».

 

قاضی‌زاده هاشمی، وزیر سابق بهداشت روحانی روز ۳فروردین۹۹اعلام کرد: «از اواخر آذرماه نگرانی‌ام در مورد کرونا را به سمع و نظر مسئولان ارشد کشور از جمله رئیس‌جمهور رسانده‌ام اما اکثر تلاشهایم تاکنون کم ثمر بوده است».

 

روز پنجشنبه ۷فروردین۹۹ خبرگزاری حکومتی ایلنا به‌نقل از پرسنل بیمارستان موسوم به ولایت قزوین خبر داد که کادر درمانی این بیمارستان از روز ۱۵بهمن درگیر بیماران مبتلا به کرونا بوده‌اند. تاریخ ۱۵بهمن دو هفته پیش از روزی است که رژیم آخوندی رسماً به‌عنوان تاریخ آغاز شیوع کرونا اعلام کرده است.

 

1

 

یکی از پرسنل بیمارستان در قزوین ۷فروردین ۹۸: من الآن حدوداً ۵۱روز است که من و کل پرسنل بیمارستانمان درگیر این ماجرا هستیم.

اسناد منتشر شده در سایت مربوط به بیمارستان موسوم به ولایت قزوین نشان می‌دهد که این بیمارستان در روز ۱۷بهمن با انتشار دستورالعملی پرسنل بیمارستان را نسبت به شیوع کرونا توجیه کرده بود.

 

2

 

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت روز ۸فروردین اعلام کرد به اسنادی از سازمان اورژانس رژیم دست یافته است که به‌وضوح نشان می‌دهد دعاوی روحانی در مورد این‌که دولت روز ۳۰بهمن از اولین موارد کرونا در قم مطلع شده و آنرا بلافاصله به اطلاع مردم رسانده، مطلقاً دروغ است.طبق این اسناد، در روز ۱۵بهمن نه تنها در قم، بلکه در تهران شمار قابل توجهی از مبتلایان در بیمارستان بستری بودند.

 

مطالب مرتبط:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/53eae917-19fc-4713-9deb-b8f81d6c4ff7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات